Drinkwell 360 vs Plantinum

[QUOTE=DK Jannam;1077443]Tusinde tak for svar.

Ja, der vil jo altid være for og imod, det kan ikke undgås.
Det som egentlig gør, at jeg hælder over mod 360 er, at jeg ser større mulighed for, at kattene samtidig kan bruge den lidt som legetøj. Jeg ved selvfølgelig ikke om det er noget de overhovedet gider. Men har alligevel en idé om, at Bettelorten gerne vil lege lidt. :slight_smile:

Samtidig har jeg set et hav af film på youtube. Jeg ved godt der kan være så meget baggrundsstøj der driller. Men umiddelbart lød det som om, at 360’eren larmede mindst af de to. Her snakket vi ikke lyden af vandstrålerne, men selve pumpen. Men nu har du jo prøvet begge to. Hvad er din erfaring her? :slight_smile:

Ang. opdrætterrabatten:
Jeg køber den som sagt på den danske Zooplus side, så jeg på den måde har 2 års reklamationsret. Der står derinde, at rabatten kommer automatisk når man køber for 750,-. Synes da heller aldrig jeg har oplevet problemer med det før. Men jeg har fyldt min indkøbskurv med varer til 757,-, og ingen rabat kom der.
Jeg har så forsøgt at komme yderligere i, for at se om det hjalp - men det gjorde det ikke. Så tog jeg en tur omkring den tyske, og smed for langt over 100 euro i, heller ingen rabat.
Jeg blev oprettet derinde som opdrætter for 4-5 år siden, gad vide om man skal forny det på et tidspunkt?! Hmm… Jeg afventer i hvert fald svar. Og må ærligt indømme, at ikke lige ved hvor mit stamnavnsbevis er henne, hvis de skal have det på ny.[/QUOTE]

Det er den samme pumpe, der som udgangspunkt sidder i begge fontæner.
Hvor meget den larmer afhænger meget af, hvor meget man skruer op for vandstrålen/vandstrålerne.
På Platinum udgaven kan man justere meget - rammer vandstrålen slisken, så kan du stort set ikke høre plasken af vand, men har du derimod en meget kraftig vandstråle, hvor strålen rammer direkte i selve vandbassinet, så er plaskelyder meget høj.
Motoren kan jeg stort set ikke høre på min - og selve motorstøjen har jeg ikke syntes der var forskel på 360/Platinum.

Nå, jeg har lige købt og bestilt Drinkwell Platinum. Jeg synes det var svært, for det var fordele og ulemper ved begge. Umiddelbart stod de lige.

Jeg endte med Platinum, da det var den der var på lager her i DK. Hehe… Så må vi se om jeg bliver glad for den. Men mon ikke den er til at afsætte, hvis tøserne ikke gider den!

Samtidig har jeg aftalt med en veninde, at jeg låner hendes pumpe til min Raindrop. For så sætter jeg både min Raindrop og Platinum til samtidig. Så må jeg se hvilken der er mest populær. Så kan jeg sælge den, som tøserne gider mindst.

Men tusinde tak for svar alle sammen! :smiley:

[QUOTE=DK Jannam;1078718]Nå, jeg har lige købt og bestilt Drinkwell Platinum. Jeg synes det var svært, for det var fordele og ulemper ved begge. Umiddelbart stod de lige.

Jeg endte med Platinum, da det var den der var på lager her i DK. Hehe… Så må vi se om jeg bliver glad for den. Men mon ikke den er til at afsætte, hvis tøserne ikke gider den!

Samtidig har jeg aftalt med en veninde, at jeg låner hendes pumpe til min Raindrop. For så sætter jeg både min Raindrop og Platinum til samtidig. Så må jeg se hvilken der er mest populær. Så kan jeg sælge den, som tøserne gider mindst.

Men tusinde tak for svar alle sammen! :D[/QUOTE]

Skulle dine katte fravælge Platinum er jeg glad aftager :stuck_out_tongue:

Håber dog at de vil synes om den, jeg synes Drinkwell fontænerne er rigtig gode :ok:

[QUOTE=MoMo;1078726]Skulle dine katte fravælge Platinum er jeg glad aftager :stuck_out_tongue:

Håber dog at de vil synes om den, jeg synes Drinkwell fontænerne er rigtig gode :ok:[/QUOTE]

Hehe… Ja, tænke næsten, at den ville være nem at afsætte! :stuck_out_tongue:

Jeg er lidt spændt på den, for jeg har jo kun haft en Raindrop. Den var der flere ting, som jeg værdsatte højt, som jeg ikke synes Platinum opfylder.

Den var af keramik, lille og så synes jeg den var pæn af en fontæne!

Meeen… Det vigtigste er jo, at mine små trunter har det som små prinsesser. Så pyt med, om det pynter eller fylder for meget i min lille lejligheden… :wink:

[QUOTE=DK Jannam;1078776]Hehe… Ja, tænke næsten, at den ville være nem at afsætte! :stuck_out_tongue:

Jeg er lidt spændt på den, for jeg har jo kun haft en Raindrop. Den var der flere ting, som jeg værdsatte højt, som jeg ikke synes Platinum opfylder.

Den var af keramik, lille og så synes jeg den var pæn af en fontæne!

Meeen… Det vigtigste er jo, at mine små trunter har det som små prinsesser. Så pyt med, om det pynter eller fylder for meget i min lille lejligheden… ;)[/QUOTE]

Netop det med at den nok ville fylde meget, var også en af mine tanker med 360 Drinkwell men man vænner sig til at der står sådan en stor fontæne og så det at høre vandet risle bliver til en god lyd der er svær at undvære :slight_smile: