Årh jeg har haft en forfærdelig nat!
Kender I det, at man drømmer man er ond / slår sin kat / katte ihjel?
Først drømte jeg at jeg bare bankede min mors lille yorkshire terrier på 1700 gr:S Og lige bagefter hængte jeg Alma i en ledning over spisebordet:eek:. Hun døde ikke, jeg måtte bagefter ikke røre hende eller hjælpe hende af med løkken om halsen - ville åbenbart hjælpe hende efter jeg havde prøvet at kværke hende, hun var helt bleg og mølædt.
Sådan en drømmer sidder bare og gnaver hele dagen, føj hvor man har det skidt!-tommelned
Tillader mig at sætte dette citat:
Dreaming permits each and every one of us to be quietly and safely insane every night of our lives.
Det har jeg ikke drømt, at jeg slå mine katte, men til gengæld har jeg drømt om mænd der ville slagte dem fordi de ikke kunne lide kattene, og det er ved gud et mararit at drømme om.
Jeg læser nogle gange om noget drømmetydning, slet ikke at jeg har forstand på det men synes det er spændende… Nåh men, der kan man nogle gange slå personer ihjel eller være meget onde hvis man simpelthen elsker dem rigtigt meget, det må vel også gælde for dyr. Det er den positive side af drømmen, den negative kender jeg ikke noget til.
jeg vågner ved at der bliver tumult uden for mit vindue.Udenfor sidder en stor rød drage, mens folk rundt omkring den råber og skriger for at få den væk… dragen venter kun på mig.
Jeg kan nemlig få lov til at sætte mig op dens ryg…
Vi flyver sammen et stykke tid og kommer så hen over København (eller en anden storby, det har jeg ikke helt luret endnu) og så begynder dragen at spy ild, død og ødelæggelse! Mens jeg sidder storgrinende på dens ryg og udpeger diverse angrebsmål!!!
Drømmen er ikke et mareridt… faktisk vågner jeg altid meget afslappet og udhvilet, når jeg har drømt den…
Og nej… jeg har aldrig fået den hverken tydet eller analyseret! Tror ikke rigtig at jeg har lyst til det
[quote=Ann K;56168]Jeg har en tilbagevendende drøm…
jeg vågner ved at der bliver tumult uden for mit vindue.Udenfor sidder en stor rød drage, mens folk rundt omkring den råber og skriger for at få den væk… dragen venter kun på mig.
Jeg kan nemlig få lov til at sætte mig op dens ryg…
Vi flyver sammen et stykke tid og kommer så hen over København (eller en anden storby, det har jeg ikke helt luret endnu) og så begynder dragen at spy ild, død og ødelæggelse! Mens jeg sidder storgrinende på dens ryg og udpeger diverse angrebsmål!!!
Drømmen er ikke et mareridt… faktisk vågner jeg altid meget afslappet og udhvilet, når jeg har drømt den…
Og nej… jeg har aldrig fået den hverken tydet eller analyseret! Tror ikke rigtig at jeg har lyst til det ;)[/quote]
Ann - det er da din indre dæmon der kommer ud -tihi Du er afslappet fordi du kommer af med den vrede du ikke har kunnet give udtryk for… OG så er du afslappet bagefter.
He he - nej det ved jeg ikke, men interessant drøm -thumbs
jeg kender godt det at drømme om mine dyr - det er aldrig mig der gør dem fortræd men de bliver gjort fortræd… det er SÅ forfærdeligt…
den værste er når jeg drømmer at vi kommer hjem og der er ild i lejligheden og jeg kan ikke komme derind og jeg kan høre misserne …
PP vækker mig når jeg ligger og skriger i søvne… og jeg får bare ikke mere søvn den nat… for jeg kan slet ikke slippe billederne…
nogen gange står jeg op og henter drengene og bare sidder og nusser dem læææææææææææææænge - ligesom for at berolige mig selv og vide de er ok… sjovt nok vil de altid gerne kæle når jeg har det sådan
Århh Gitze. Sån har jeg det også med mine dyr, hvis man ser om dyremishandling på animal planet så bliver jeg bare så ked af det og er derfor nødt til at hente alle dyrene og have dem omkring mig så jeg ved de har det godt.
Jeg drømte på et tidspunkt at der var folk efter mig og mine missere og som skød efter os, så jeg kalder på mushu og kuzco og de kommer løbende efter mig, men så bliver kuzco ramt af et af skuddene og jeg blev bare så ked af det og vågnede og var nødt til lige at vække ham for at være helt sikker på at han var i live -brist → -love
[quote=Celina;56362]Århh Gitze. Sån har jeg det også med mine dyr, hvis man ser om dyremishandling på animal planet så bliver jeg bare så ked af det og er derfor nødt til at hente alle dyrene og have dem omkring mig så jeg ved de har det godt.
Jeg drømte på et tidspunkt at der var folk efter mig og mine missere og som skød efter os, så jeg kalder på mushu og kuzco og de kommer løbende efter mig, men så bliver kuzco ramt af et af skuddene og jeg blev bare så ked af det og vågnede og var nødt til lige at vække ham for at være helt sikker på at han var i live -brist → -love[/quote]
Hehe jeg laver tit den med at jeg vågner og så skal jeg tjekke om ALLE kattene lever endnu. Ligesom man gjorde med sine forældre da man var lille. De er ikke så tilfredse med det, for tit er jeg jo så søvndrukken at der bliver rusket lidt ekstra i dem - men jeg skal da for dælen se at de lever-høhø
Jeg gør det sådan med jævne mellemrum, uden jeg har drømt noget. En nat gik det ud over Arthas som lå tættest -og jeg syntes ikke jeg kunne få ham til at reagerer, søvndrukken som jeg er:) Kan vist roligt sige han komme ikke mere den nat-høhø