Du blev næsten 19 - nu har himlen en ny stjerne

Sin egen herre, kunne frit vælge mellem madstederne og en helt speciel ven at dele hovedpude med - - - og til sidst en barmhjertig død.
Kan nogen kat ønske mere?

God rejse du sorte kat - vær sød at hilse mine venner, når du kommer frem.

:lys:God rejse smukke sorte kat!

:sørger: Pepper
Hils mine små stjerner deroppe.

Det lyder som et dejligt - og langt - liv han fik sig. En flot sort mis. Det maa vaere dejligt naar man er afklaret med at han har bedst af at faa fred - uden at vaere syg og lide i lang tid inden. :slight_smile:

Hvil i fred lille dreng :rip: :engel2:

:sørger: smukke sorte hovedpude.

Du har været heldig Pepper, at have mennesker der har taget sig af dig på alle måder. Sov sødt, smukke mis :hjerte:

Det er så hårdt at måtte sige farvel Regitze, men hvor er det dog godt at tænke på at han havde jer til at tage sig af ham i mange, mange år og tilsidst vælge den mest værdige afslutning.
Stort kram til dig og dine!

Hvil i fred, og hils når du når frem.

Smukke, smukke mis, du har haft et langt og skønt liv:hjerte:
Nu må alle jer, der har elsket ham, leve med savnet og sorgen, og det gør mig ondt:ked:

Venligst
Dorthe

Farvel, sorte Pepper - og tak. Måske er det fordi, du lærte Gitze om kattene, at dette forum findes i dag… :rip:

Så længe, vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

:lys:

God rejse smukke Pepper :rip:

Smukke sorte Pepper - rigtig god rejse!

Fantastisk katteliv! Go´ rejse, Pepper…

Sov godt Pepper. :lys:
Et langt og godt liv havde Pepper.

:sørger: smukke

19 år, et dejligt liv og et værdigt farvel, men det er altid svært at sige det endelige farvel

God rejse og hils alle på den anden side

:lys:

Ja, lille Pepper , du var heldig, at f¨å’ et godt langt liv, inden du skal herfra på bedste måde, - - nu er det kun dine efterladte der lider under savnet af dig:lys::knuser:

Cats og Conni

Farvel smukke mis :sørger:

:sørger: God rejse smukke sorte mis :lys:.

:lys:

Hvil i fred :sørger: