Du blev næsten 19 - nu har himlen en ny stjerne

Idag har mor fået en tid til Pepper

Han er de sidste par uger blevet ekstremt mager og de sidste par dage har han ikke kunnet holde på afføringen - og han har ikke kunnet nå ud når han pludselig skulle.

Så er det på tide at sige værdigt farvel!

Han valgte mig og blev min skønne skønne hovedpude… en tilløber der vidste hvor han ville få det godt

Han var frygtløs og hoppede fra taget ned på parasollen og fik den til at dreje rundt, hvor efter han sad i “karussellen” som om det var det mest naturlige i verden

Han fik mad og kæl på næsten alle matrikler hver sommer og var min kat men hele vejens mis.

Da jeg flyttede var rejerne hos naboen bedre… og de sidste 6 år var han mest deres mis - undtagen når jeg var hjemme. Så var min hovedpude altså bedst.

Jeg ved at han nu løber og leger med Tabby og Knisper og bare venter på at jeg kommer og henter ham så vi kan følges over regnbuen allesammen…

Han var verdens skønneste mis… og jeg har det godt med at han kom lige så fint herfra som han kom hertil :slight_smile:

:slight_smile: Synes det er en dejlig historie om Pepper. Kunne alle misseliv bare være ligeså lange og skønne :slight_smile:

Det er aldrig let at sige farvel til en god ven, men det er mere retfærdigt når alderen er så høj.

Kram til dig og :lys: til Pepper med ønske om en god tur over broen -kramer

Nøj hvor var han smuk! Og 19 er sørme en flot alder.

Sov godt Pepper.

Åh, det var trist :ked:Men sikke et liv :hjerte:

:trøster:

:lys:

[QUOTE=Beydana;777804]Åh, det var trist :ked:Men sikke et liv :hjerte:

:trøster:

:lys:[/QUOTE]

ja - det er trist… og mor er meget ulykkelig og hans "pleje"familie hvor han har spist rejer de sidste 6 år er helt opløste… jeg hader tanken om at han ikke er der mere - men hvor er jeg lettet over at det bliver en fin afsked og et farvel hvor vi ved at han er kommet fint afsted :slight_smile:

men han har haft verdens bedste katteliv - fanget masser af fugle og mus, været elsket højt over alt og altid fået kæl og guf og hygge og varme…

og jeg ved at hvis vi spurgte ham - så er han godt tilfreds :slight_smile:

:sørger: min elskede Peps… du har altid været noget helt særligt og du vil altid være hos mig!!

Du tog et klogt valg at vælge Gitze og hendes familie. :slight_smile:

God rejse smukke Pepper!

:lys:

god rejse Peppe, jeg vil tænde et lys for dig så du kan finde vej over broen

Far nu vel, smukke dreng…
Sikke et dejligt og kærlighedsfyldt liv du har levet! :hjerte::hjerte:

Jeg ville ønske, det var virkeligheden for alle katte…

Hvil i fred smukke Pepper. :rip:

:kram: :kram:

:trøste:

RIP lille mis

Hvor var det godt,at du havde Gitze, hendes familie og venner. Du har været heldig at have et godt og langt liv med masser af kærlighed. :slight_smile:

God rejse smukke Pepper!

:lys:

Kondolerer :trøste:

19 år er en flot alder, og han har haft det godt. Tabet er alligevel stort… For man savner dem jo. :hjerte:

:lys::engel2:

Åh han var dejlig :hjerte:
:rip: Smukke Pepper

:sørger: God rejse smukke sorte Pepper.

Sikke en dejlig hovedpude :love2:

:rip: smukke Pepper - hils ved broen :hjerte:

Farvel, Pepper og hils på den anden side af broen!

Du havde et drømmeliv for en kat med masser af mad og kærlighed! Og ikke mindst havde du en familie der vidste hvornår det var tid at give slip!

God rejse Pepper :lys:

Farvel smukke dreng, hils på den anden side :sørger:

Smukke Pepper :sørger:

Sikke et fantastisk liv du havde :hjerte: og nogle fantastiske mennesker der vidste hvornår det var tid til at sige farvel…
Jeg er sikker på du løber rundt på egen nu og leger med alle misserne, mens du fanger mus og rigtig hygger dig…

Stort kram til dig og din mor Regitze :kram: