Du godeste

http://www.baboom.dk/html/mar_vis.asp?MarID=354253

Hun skal af med killingerne inden de er 8 dage gamle. Kommer hun af med dem, (skriver hun) så får de lov at blive med morgen til de er 12 uger.

Hvis ikke hun kommer af med dem, så bliver de aflivet. :doh::besvimer:

Ja DK er fuld af idioter der ikke kan finde ud af at tage ansvar, resten holder jeg for mig selv, men man kan da altid ønske et eller andet, hvem ved, måske går det i opfyldelse :kryds: :kryds:

:doh::doh::doh:

Jesus, hvor er hun da dum at høre på! “Vi glemte p-pillen en enkelt gang, så det er ikke selvforskyldt”. JO, det er lige netop selvforskyldt. Det burde være ulovligt at være så dum! :lynogtorden:

Ja, hun ser heller ikke så gammel ud hende der har katten! (og jo her var jeg sådan en der dømte på en persons udsende, og det var meget stridt!)

Det er synd for de små killinger og for mormis!

Jesus, hvor er hun da dum at høre på! “Vi glemte p-pillen en enkelt gang, så det er ikke selvforskyldt”. JO, det er lige netop selvforskyldt. Det burde være ulovligt at være så dum! :lynogtorden:[/quote]

Det burde gøre ondt :doh:

Jeg hader sådan nogle annoncer
nu må vi se om jeg bliver frosset…

Hmm, ja Eva der er da frysningsgrundlag nok set fra deres syn af! Men godt dy skrev det for hun får det stadig at se selvom du bliver frosset!

OT - Sikken et navn og et billede du har der inde! Lidt sjovt at se det for har aldrig set sådan et dulle billede af dig. (det var ikke for at drille eller noget, og du må gerne gøre gengæld i morgen hvis du føler for det! :slight_smile: )

Ja, det er der helt sikkert :wink: må bare håbe at de ikke ser det så - ellers klarer jeg vist også nemt at undvære bb i nogle dage…

Hehe - navnet er en del af en joke :wink: vi var lige en gruppe der kørte på en intern joke på et tidspunkt (vi var bla. Diktator Ulrik, Dronning Eva K, Kronprinsesse Nygaard osv :wink: )
Mht billedet - det er taget uden at jeg vidste det, til en fredagscafé på gym. Jeg var vel en 18-19 år der, men det blev tilfældigvis ret godt, såeh :wink:

Hold op en spade.

:thumbup::thumbup::thumbup: til dig Eva.

Ej, hvor er hun altså underlig :ked:

Vores mormis fik unger da hun var 1 år, hendes første løbetid, hun forsvandt og kom hjem med maven fuld af misser.

Der var kun en lille rød mis som vi fik afsat, resten beholdte vi :wehuu: Vi stod så med 3 ikke planlagte killinger, men hyggeligt det var det :slight_smile: hvis det havde stået til mig havde vi beholdt dem alle haha.

Desværre har vi kun moren og den ene killing tilbage, resten er kørt ned :ked:

[QUOTE=Askepot-pot;226718]Ej, hvor er hun altså underlig :ked:

Vores mormis fik unger da hun var 1 år, hendes første løbetid, hun forsvandt og kom hjem med maven fuld af misser.

Der var kun en lille rød mis som vi fik afsat, resten beholdte vi :wehuu: Vi stod så med 3 ikke planlagte killinger, men hyggeligt det var det :slight_smile: hvis det havde stået til mig havde vi beholdt dem alle haha.

Desværre har vi kun moren og den ene killing tilbage, resten er kørt ned :ked:[/QUOTE]

så må i skynde jer og bygge en løbegård så i ikke mister resten…

det er så ulykkeligt at miste dem til trafikken …

Der er desværre mange der gør sådan med killinger :ked:
Og så skriver hun gud hjælpe mig det ikke er selvforskyldt, det er da hende der har glemt at give p-pillen.

[quote=Battlestar;226787]så må i skynde jer og bygge en løbegård så i ikke mister resten…

det er så ulykkeligt at miste dem til trafikken …[/quote]

Ja det er det, men vi jo selv valgt den risiko ved at lade dem løbe frit. De er 11 og 12 år nu så forhåbenlig har de lært at kigge sig for inden i krydser vejen :slight_smile:

[QUOTE=Natascha;226614]http://www.baboom.dk/html/mar_vis.asp?MarID=354253

Hun skal af med killingerne inden de er 8 dage gamle. Kommer hun af med dem, (skriver hun) så får de lov at blive med morgen til de er 12 uger.

Hvis ikke hun kommer af med dem, så bliver de aflivet. :doh::besvimer:[/QUOTE]

Hendes hovedpine -hendes ansvar, fatter ikke hvorfor hun ikke bare gør det. Hader folk der pirker til andres bløde hjerte.