Har tyvstjålet denne her fra Fjæsbogen… men kan huske noget lignende helt tilbage i hunde-nyhedsgruppens tid
Når du står i butikken og skal betale og der falder frolic og bæ-poser ud af lommen.
Når din garderobe består af luftetøj til enhver anledning og al slags vejr.
Når du møder folk, og udmærket husker hundens navn - men ikke ejerens.
Når det er helt naturlig at stå ude i natkjole kl 3 om natten og råbe: “Nu må du gøre stort, stort… har du lavet stort… måske også en lille tissetår?” til hvalpen, der bare tuller rundt og har glemt hvorfor den skulle ud - og at du er revnende ligeglad med hvad naboen tænker.
Når du slapper af med en god bog - om hundetræning og adfærd.
Når du tager på shopping for at købe lidt tøj til dig selv, og kommer hjem med et pivepindsvin, gnaveben og et eddersejt halsbånd.
Når du køber ny bil, som passer til hundens bur.
Når fotoalbummet er fuldt af billeder, men hverken du eller familien er på dem.
Når alle dine venner har hund.
Når du har hunden som baggrundsbillede på mobilen og pc’en.
Når dyrlægens nummer står på telefonens speeddial.
Når hunden og ikke du har sin egen hjemmeside…
Når hunden bliver sløj og får et grundigt helbredstjek senest dagen efter hos dyrlægen - mens at kæresten må klare sig med et par panodiler købt hos tankstationen.
Når du er på husjagt og er mest interesseret i grundens størrelse, mulighed for indhegning og luftemuligheder i området.
Når hunden er blevet gammel og gigtsvag - og du snedkerer en lille trappe så den stadig har mulighed for uden hjælp at komme op i sengen til dig…
Kan egentlig godt genkende mig selv i oventstående beskrivelse :klapper:
Et par af dem er afgjort gengangere. Gudskelov for min nabo er i samme sted. Det sker at vi mødes i nattøj kl 5-6 om morgenen over hækken mens hundene lige skal sit :klapper:
Hmm… :S så er jeg ikke hundemenneske, for jeg kan ikke leve op til alle sammen… ikke engang halvdelen (og ville heller ikke kunne, hvis der havde stået kat )
[QUOTE=Ann K;604683]Har tyvstjålet denne her fra Fjæsbogen… men kan huske noget lignende helt tilbage i hunde-nyhedsgruppens tid
Når du står i butikken og skal betale og der falder frolic og bæ-poser ud af lommen.
Bortset fra at jeg ikek giver min ehunde frolic, så passer det meget godt - selv den “pæne” frakke ligger der bæ-poser i
Jeg fik mit første par gummistøvler da jeg fik Disevuffen
Åh ja!!! Pinligt, pinligt… og så sandt!
Når det er helt naturlig at stå ude i natkjole kl 3 om natten og råbe: “Nu må du gøre stort, stort… har du lavet stort… måske også en lille tissetår?” til hvalpen, der bare tuller rundt og har glemt hvorfor den skulle ud - og at du er revnende ligeglad med hvad naboen tænker.
Been there, done that, bought the T-shirt… and will do it again any time
Nja - jeg læser praktisk talt hvad som helst
Når du tager på shopping for at købe lidt tøj til dig selv, og kommer hjem med et pivepindsvin, gnaveben og et eddersejt halsbånd.
Nja… måske engang… Dise har i hvert fald uforholdsmæssigt mange halsbånd - især når man tænker på at hun er langhåret og man reelt ikke kan SE de halsbånd!
Hvad skal jeg med en bil, der ikke kan rume mine dyr???
Dog ikke… men jeg HAR da album, som der kun er billeder af Banden i…
Nja - det vil være mere korrekt at sige, at alle mine venner har kat
Dise på pc’en og Aske på mobilen…
Ork, det er det første nummer som bliver indkodet!
På et tidspunkt vil det komme til at passe… min hp lige nu er jo ikke privat men kommeriel.
Når hunden bliver sløj og får et grundigt helbredstjek senest dagen efter hos dyrlægen - mens at kæresten må klare sig med et par panodiler købt hos tankstationen.
Og sådan skal det vel være??? Hvad er der nu galt med dét??? :klapper:
Når du er på husjagt og er mest interesseret i grundens størrelse, mulighed for indhegning og luftemuligheder i området.
Da vi flyttede hertil, havde vi godt nok hverken hund eller kat - men jeg tror nok at der kun gik 1 time og så havde vi besluttet at Vestvolden da var fantastisk sted, at lufte vores kommende hund :høhø:
Når hunden er blevet gammel og gigtsvag - og du snedkerer en lille trappe så den stadig har mulighed for uden hjælp at komme op i sengen til dig…
Naturligvis - det manglede da bare!
[/QUOTE]
Godt nok ikke alle punkter - men dog lidt for mange til at kan tillade mig kun at sige, at jeg er kattemenneske
[QUOTE=Ann K;604683]Har tyvstjålet denne her fra Fjæsbogen… men kan huske noget lignende helt tilbage i hunde-nyhedsgruppens tid
Ikke lige frolic, men har rigtig ofte kattegodbider i lommerne, især hvis vi har været på show fornylig
Ja, nok ikke lige ifht kattene :høhø:
Oh yeah! Eller genkender katten, men hvem er det nu ejeren er…
Eller stå op 3-4 gange om natten for at forsøge at kalde Mea ind, fordi jeg bare ikke sover ordentligt når hun ikke vil ind
Ja da
Ja, senest erhvervelse er den fineste lille transport taske til Athea - og før det burgardiner til prinsessen
Ja, vil gerne have en bil så jeg ikke er afh. af om andre skal med for at komme på show
Big time! Været sådan siden jeg fik mit første kamera i konfirmationsgave
Ja, stort set alle har kat. Især de tætte
Ja da, en killing fra mine bedsteforældre da jeg var barn, og Athea på mobilen
Nu har jeg ingen speeddial, men har min egen plus de to nærmeste kodet ind
Ja, opdrættet har da :høhø:
Ja, han er da en voksen mand, han kan købe sine egne piller :
Ja, selvfølgelig!
Æhm, tjaeh…
Kan egentlig godt genkende mig selv i oventstående beskrivelse :klapper:[/QUOTE]
Måtte da lige kommentere for kat - for selvom den er for hund, så genkender jeg bare mig selv alt for meget i det der Så når vi engang får hund, så bliver jeg nok også totalt hundemenneske også…