Duchesse Pigen

Hej Alle,

Avl og opdræt - ved ikke rigtig om dette er den rigtige catagory jeg har lagt min forspørgelse i - men hva fanden - hun er gravid, hvor skulle jeg ellers lige stille mine spørgsmål

Ja som sagt så er Duche pigen gravid. Og sikke en fin gravid lille mis hun er - hun er simpelthen blevet så fredelig og dejlig i sind - men sådan reagere gravide vel så forskelligt (ligesom mennesker vel)

Hendes digevorter er ved at hæve som de vel skal - MEN den ene føles lidt hård - er det unormalt - er der noget jeg kan gøre?

Derud over så drømmer hun meget siden hun er blevet gravid, hun ligger på en pude på mit skrivebord mens jeg sidder her, og så kan man se at hendes læber og knorhår bevæger sig som om at hun ligger og snakker med en eller anden eller spiser eller noget…er det normalt?

Håber der er hjælp at hente

Hmmm ja ved ikke ret meget om det med kyllinger :tihi:

Men venter spændt på babyerne

Hilsen Mormor

Hvornår er planlagt fødsel?
Hvordan er den ene dievorte hård?
Held og lykke med de kommende killinger:kryds:
mvh Camilla

Hej Camilla,

Tja planlagt og planlagt - var de ikke helt. Men jeg har gået og regnet på det, og vi tror hun skal føde omkring 10 Februar.

hmmm altså “brystet” (hævelsen rundt om dievorken) er blød nok, men når man trykker lidt ind mod vorten, så føles det lidt hårdt inde under dievorten…giver det mening?

Har hun lagt mælk ned?

Lagt mælk ned?? Ikke helt sikker på hvad det betyder…altså om der er kommet noget ud af dem? Nej det er der ikke og det kommer der heller ikke når jeg “dirrer” på hendes bryster…