DUMME fnugruller

Kender I det :?

Så står man der igen…:doh::doh:

Kæmper med at få et lag, med maaaange kattehår påklistret, pillet af fnugrullen :s:mad:

En af de DUMME fnugruller, hvor samlingen bare er en lige perforering i rullens længde.
De er svære nok at pille af i forvejen uden at ødelægge rullen ned i de næste lag…og sådan ca “1 mill” kattehår klistret henover, gør det ikke nemmere…

ØV…:mad:

Hvad blev der af de gode gamle fnugruller, hvor man kunne tage ved en spids oppe i kanten, og så trække laget af, som var skråskåret så samlingen “drejede rundt” om rullen…jeg ka’ ikke finde dem i butikkerne mere :frowning:

De kan købes i Føtex - de er dog en kende dyrere end de andre. Men de er meget meget bedre :slight_smile:

dem kan du få i alle dansk supermarkeds butikker såvidt jeg ved… bilkaerne er et sikkert bud!!

Jeg syntes jeg så nogle fnugruller i Brugsen igår.
Købte ingen for vi fælder næsten ikke :tihi:

[quote=Felis;213483]Kender I det :?

Så står man der igen…:doh::doh:

Kæmper med at få et lag, med maaaange kattehår påklistret, pillet af fnugrullen :s:mad:

En af de DUMME fnugruller, hvor samlingen bare er en lige perforering i rullens længde.
De er svære nok at pille af i forvejen uden at ødelægge rullen ned i de næste lag…og sådan ca “1 mill” kattehår klistret henover, gør det ikke nemmere…

ØV…:mad:

Hvad blev der af de gode gamle fnugruller, hvor man kunne tage ved en spids oppe i kanten, og så trække laget af, som var skråskåret så samlingen “drejede rundt” om rullen…jeg ka’ ikke finde dem i butikkerne mere :([/quote]

ja totalt irriterende…en god fnug rulle er svær at finde

• jeg fandt de ‘skråtskårede’ ruller i dagligbrusen - de kan fås i de fleste coop forretninger vil jeg tro - jeg fik mine på tilbud til 10 kr stykket :smiley:

men de driller altså også indimellem…

hehe OT men bliver altid mindet som denne når snakken falder på fnugruller (hold øje med detaljerne :wink:

Jeg køber mine i Bilka - de er nemme at “rive af” :slight_smile:
De koster 8kr pr. rulle og der er dobbelt så meget på; som på de almindelige.
Jeg køber 30 stk pr. gang.

Og de kan klistre - det er der ikke alle, der kan…

Disse er dog med periforering - men nemme at rive af.
Bilka har ikke de andre.

[QUOTE=Musashi;213491]
hehe OT men bliver altid mindet som denne når snakken falder på fnugruller (hold øje med detaljerne :wink:

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Ja man kan få dem i bilka, men de går i stykker for et godt ord :thumbdown: Selve den dut på stangen der skal holde rullen fast går i stykker så rullen ikke sidder fast så de kan bestemt ikke anbefales :mad:
Dog da vi var i usa sidste år købte vi nogle grønne fnugruller i en forretning der hed petco som var beregnet til dyrehår og de var bare mega gode :thumbup: Super klistrende, nemme at rive af og ikke mindst, gik ikke i stykker! :smiley: Så dem skal jeg i al fald have mig et lager af når vi tager derhen igen til oktober :ok:

H&M har også nogle, som jeg virkelig er VILD med. De klistrer helt sindssygt godt og er rimelig nemme at rive af bagefter - De får mine bedste anbefalinger :wink:

Dem du skriver om der har jeg også haft et par gange de er så trælse.
Det kan godt være de er billiger end de andre men ikke 1 kr værd. Som der også er andre der skriver så kan du få dem du leder efter i Bilka og Føtex.
Jeg har sådan en sjov en hvor der er en gummiagtik klister overflade der kan vaskes og rystes. Den kan bruges rigtig mange gange og er faktisk meget god. Tro jeg fandt den i Super bedst en gang, men aner ikke om de stadig er der.

Enig og ikke nok med de er uduelige som du beskriver de skvatter også af stangen (eller hvad det hedder).

[quote=Ulla;213627]
Jeg har sådan en sjov en hvor der er en gummiagtik klister overflade der kan vaskes og rystes. Den kan bruges rigtig mange gange og er faktisk meget god. Tro jeg fandt den i Super bedst en gang, men aner ikke om de stadig er der.[/quote]

Sådan en har jeg også haft engang for en del år siden, den var ret smart…aner ikke hvor den blev af, og ved heller ikke om man kan få dem mere.