Dutte billede

Her er min Fiona på dag 22… Hun forvirrer mig meget:? Hvad mener I?

Hvad er der at være forvirret over:? :slight_smile: De er da fint lyserøde - du kan forvente killinger om 6 uger:)

Helt enig med Camilla.

Og tillykke med de røde dutter :slight_smile:

Det er fordi hun gik i løb d. 11 feb. Men jeg så først en parring d. 16 feb. Men 20 dage efter d. 11 feb havde hun 1 rød dut…! Som så blev helt hvid igen. Og nu her 22 dage efter jeg så de parrede (På 5. dagen i hendes løb) Ja der har hun røde dutter igen :slight_smile: Derfor forvirrer hun mig meget. Så enten er hun på vej i løb, eller også vil jeg mene der er killinger på vej.

Min den ene kunne jeg først se på, at hun var drægtig, da hårene begyndte at skille ved dievorterne.

Men den der er vist god nok. De er da pænt lyserøde. Tillykke :slight_smile:

Jeg håber den er hjemme:-) Så vi får 2 kuld med 10 dage imellem :smiley: Hende der er billede af her, har ikke haft killinger i 2 år, så det er virkelig hendes tur:-)

Jeg synes umiddelbart hun ser drægtig ud. I hvert fald hvis hun er første gangs.
Hunkatte kan sagtens forvirre opdrætteren - det ER jo katte :lol:

Det er hendes anden gang. Men sidste gang var for næsten 2 år siden.

Ja de bliver ikke mindre røde :slight_smile: Så 2 bimse kuld her i april. Glæder mig!!!

[QUOTE=DK-Sacredbeauty;808470]
Ja de bliver ikke mindre røde :slight_smile: Så 2 bimse kuld her i april. Glæder mig!!![/QUOTE]

Årh,bimser :smelter::smelter:

Hvilke farver kan der komme? :ups:

:thumbup: Ja, nu er der ingen tvivl :slight_smile:

Der kan komme lidt af hvert:-) Jeg venter killinger omkring d. 11. april fra min blå birma Catzilla, som er parret med min brun tabby Tiger, og så er der Fiona på billedet her, som skal have omkring d. 22 april. Hun er brunmasket, og hun er også parret med Tiger. Så de kan blive blå, lilla, chokolade og brun både med og uden tabby.

Nej nu har de været røde i flere dage, og de er lige så stille begyndt at hæve. Og hun er ikke i løb. Så den skulle være god nok. Hun opfører sig bare ikke drægtig:høhø: Min anden hunkat Catzilla som er ca 10-11 dage længere henne har ikke gjort andet end at sove og spise siden hun blev drægtig. Og hun er rumle tyk og har allerede taget 800g på. (Og der er ca 1 md tilbage!) Mens Fiona her opfører sig som hun plejer. Hun sover eller spiser ikke mere end hun plejer. Men det kan jo nå at komme endnu. Hun har også kun taget 100g på.

Dvs. Jeg ikke skal tjekke billeder på kattegale fra næste måned og 3-4 måneder frem.:engel:

Jo, den er da god nok!! :slight_smile:

Tillykke med omstændighederne :slight_smile:

Knus Gitte

Tak:-) Og jeg skal nok bombe jer med billeder:-)