Dutter der strutter

Belært af min manglende forberedelse i forbindelse med Fannys “ferietur” i sommer havde jeg hende på vægten både før hun tog til hankat og da hun kom hjem fra hankat denne gang.

Ingen ændring overhovedet :slight_smile:

Det er så knap to uger siden, hun kom hjem. I mandags havde hun taget 200 gram på og her til aften lidt over 300 gram og dutterne strutter som blev de betalt for det :thumbup:

Så med den største sikkerhed, der kan mønstres, ventes det første Temple Bar kuld midt i december :yah::yah:

:wehu: :yah: :hjertehop:

  • og lad nu være med at fristes til at kalde nogen af dem noget med ‘jomfru’, det kan give bagslag …

kan vi ikke få billeder…elsker dutter der strutter…be om…og så tillykke

Tillykke Mette :thumbup:

Med den store prøve din tålmodighed har været sat på, ønsker jeg dig et stort sundt kuld med lige den lilla pige du håber på - og så lige 5 chokolade drenge - bare for sjov :yah:

Glæd dig :wehuu:Der er intet som det første kuld. Glæde og forventning - spænding og bekymring. Det er der alt sammen. :tihi:

har du taget fri fra arbejde, så du rigtig kan nyde de små og tilbringe de første dage med at kigge henført ned i fødekassen -engel:?

Jeg har taget fri fra den 10. - 20. december (forventet fødsel omkring den 12.) - meget til mine chefers skræk, for hvem skal så skrive årsafregninger -what

Jeg skal se, om ikke jeg kan få taget et billede imorgen. Det kommer lidt an på, hvordan blitzen arter sig, om man kan se det ordentligt endnu.

[quote=Camischa;479799]:wehu: :yah: :hjertehop:

  • og lad nu være med at fristes til at kalde nogen af dem noget med ‘jomfru’, det kan give bagslag …[/quote]

:tihi::tihi: Ja, selv på en engelsk mailingliste blev der grinet over det sammenfald :smiley:

Weeeee:hjertehop::hjertehop::hjertehop:
Tillykke med “dutterne”, endelig lykkedes det!!!

SPÆNDENDE!!!

:flag: Du skal også have et tillykke herinde :thumbup: Et rigtigt jule kuld :nissepar:

Hvilke farver kan du forvente :? De fire faste: brun, blå, lilla og chokolade?

Iiiiiih, hvor er det spændende :slight_smile:

Just præcis :thumbup:

Tillykke, første jomfru fødsel i kattegales tid :thumbup:

Stort TILLYKKE her fra :slight_smile:

Det bliver da rigtig spændende :slight_smile:

Knus Gitte

Tør vi næsten håbe på det? At jomfruen har ladet sine forsvarsværker falde :tihi:

Tillykke i hvert fald :slight_smile:

Ej hvor skønt Mette - at det endelig lykkes…

SKØNT :slight_smile:

Stort tillykke Mette, det bliver godt nok spændende. Og så kan vi gå og blive utålmodige sammen :høhø:

Foreløbig er der nogen herhjemme, der glæder sig til, at hun bliver så besværet, at hun ikke kommer rendende, hver gang kosteskabet bliver åbnet og Dabird’en kommer frem :høhø:

:hjertehop::hjertehop::hjertehop:

Tillykke - hvor er det spændende for dig (og os)

:hjerte:

Mon ikke Sander bliver en rigtig god babysitter og legeonkel ???

:hjerte:

Sander og Galliano har hver deres “kompetencer”, som jeg er sikker på vil blive udnyttet 100% til den tid :thumbup: Sander vil bl.a. være en rimelig god modvægt mod Gallianos og Fannys “hurtigere, højere, vildere”-attituder :slight_smile:

STORT TILLYKKE Mette!!! endelig fandt" Jomfruen" den rigtige kæreste:tihi::høhø: men det er jo ikke usædvanligt med "jomfrufødsler " omkring det tidspunkt:)

knus fra Cats og Conni

:thumbup: Wow…Tillykke - hvor bliver det spændende for dig ( og os andre når miplingerne kommer )