Er det ikke noget med at der er mulighed for halvårlig betaling
Og skal man egentlig betale hele summen på én gang (eller kan man nøjes med det halve) ved indmelding :?
Jeg har nemlig 4 katte jeg gerne vil have forsikret, og det bliver ret mange penge at skulle punge ud lige nu og her, hvis jeg skal betale for et helt år i første hug, inden de kan blive dækket
jeg mener da at de spurgte mig om jeg ville betale all 6K sidst på en gang eller i rater… spørg… jeg tror (mener) de tilbyder det - uden at være sikker
Jeg ved godt at Agria tilbyder månedlig betaling, men jeg synes, efter at have læst om de to forsikringer, at Dyrekassen er den passer bedst til mine behov
[QUOTE=Lotte F;1035049]Jeg ved godt at Agria tilbyder månedlig betaling, men jeg synes, efter at have læst om de to forsikringer, at Dyrekassen er den passer bedst til mine behov
[/QUOTE]
Ja, jeg mente det bare som et argument overfor dem, at så kunne de da i hvert fald også tilbyde halvårlig?
Men jeg mener at fået at vide at de tilbyder halvårlig betaling, jeg er mest interesseret i om den første rate også kan klares på denne måde - men mon ikke den kan?
Det er også okay med mig, men sådan er det jo næsten med alt, hvis man får det delt op i mindre portioner.
I det mindste får jeg da lidt rabat som medlem af KV
Jeg har siddet og luret den der blanket igennem man kan udfylde på nettet…
Man skal dér svare på om katten tidligere har været syg / skadet…
Skal man skrive alt? Fx har Misse haft noget forstoppelse på et tidspunkt, som hun blev behandlet for, og hun har haft en ridset hornhinde engang også…
Bøllemis har for et par år tilbage lidt af sten/krystaller i blæren…
Det er umiddelbart også det eneste jeg lige kan komme i tanker om at der har været galt…
Men hvad nu hvis man glemmer noget? Får man så en røvfuld, fordi de måske henter oplysninger fra min dyrlæge eller sådan noget? :S
Og så vil de også have tidspunktet at vide, og jeg kan da ikke huske hvornår det præcis er sket!?
Lotte - Du kan jo evt. ringe til din dyrlæge og høre hvad der er i dine kattes journaler? Men nej, jeg ved faktisk ikke hvor små detaljer man skal ned i…