Jeg syntes bogen var fænomenal, og med en fed slutning
Men filmen syntes jeg altså var en tynd kop the
ka kun sige at du har noget at glæde dig til, filmen er rigtig spooky uden dog at være rigtig uhyggelig, der er især en scene som jeg bare husker godt og som er den eneste scene i filmen hvor jeg vender hovedet væk.
desværre er filmen kun ½ så god som bogen
Skulle det mon være en scene der involverer en fod? (det var vist meget spoilerfrit spurgt :høhø:)
For så kunne jeg ikke være mere enig
[quote=Gizzemissen;369498]Skulle det mon være en scene der involverer en fod? (det var vist meget spoilerfrit spurgt :høhø:)
For så kunne jeg ikke være mere enig [/quote]
lige præcis:thumbup:
“Jo, Junior, det er altså rigtigt, der er en kat med i Dyrekirkegården der dør og bliver rigtig ond og så bliver den slået ihjel…”
-LOL-LOL-LOL
Så er filmen kommet. Så nu skal den ses
god fornøjelse:p
Ewwwww… Det var godt nok klamt det med foden. Lige dét stykke… Det kan jeg slet ikke have
Filmen var OK, men det er træls at sidde og se en film og så stadig have bogen i baghovedet, hvor jeg hele tiden tænker “Ej, sådan var det slet ik i bogen… I bogen var plastikposen grøn… nu den sort” haha
[quote=Natascha;370126]Ewwwww… Det var godt nok klamt det med foden. Lige dét stykke… Det kan jeg slet ikke have
Filmen var OK, men det er træls at sidde og se en film og så stadig have bogen i baghovedet, hvor jeg hele tiden tænker “Ej, sådan var det slet ik i bogen… I bogen var plastikposen grøn… nu den sort” haha :D[/quote]
nej det med foden er bare adrrrrrrrr, jeg får det lige dårligt hver gang, det er bare så vammelt.
sjovt nok er det ikke den eneste film af S.K hvor der er en der får skåret foden over, det sker osse i maximum overdrive hvor der er en der får skåret foden over af en el-kniv
Hva er det med foden :? Det er så mange år siden jeg har set den at jeg ikke kan huske det.
Jeg kan kun huske den lille dreng der bliver kørt over at den kæmpe store lastbil
[quote=DK Thomani;370154]Hva er det med foden :? Det er så mange år siden jeg har set den at jeg ikke kan huske det.
Jeg kan kun huske den lille dreng der bliver kørt over at den kæmpe store lastbil :([/quote]
Gage skærer hælen over på Jud med en skalpel
Idrk! Det tror jeg godt jeg kan huske nu
Film 1 er en filmatisering af bogen. film 2 er noget bras. King laver ikke film, han skriver bøger.
I glemmer at efter det med foden, så gør drengen ting ved sin mor, som en dreng på den alder ikke burde kunne/ville/tænke. I bogen fremgår det mere tydeligt end i filmen. Det er ufatteligt klamt.
Og tankevækkende - hvad der er dødt bør forblive dødt.
Det var forresten min første gyserbog. Jeg læste den, da jeg var 9 år:-)
[quote=lenschow;371057]Film 1 er en filmatisering af bogen. film 2 er noget bras. King laver ikke film, han skriver bøger.
ja det har du ret i, men på en eller anden måde er han alligevel bag filmene, for i de fleste af hans film er han rådgiver osv, samt at han deltager som statist i mange af filmene, bla er det ham der i dyre-kirkegården er chauffør i den lastbil som kører cage over.
Ikke helt…han er præsten der står for begravelsen.
Listen over hans mange biroller kan ses her: http://www.imdb.com/name/nm0000175/ - på det punkt opfører han sig fuldstændigt som Hitchcock der også lige sneg sig ind i baggrunden i sine film.
Ja det er sandt:-)
Når man ser en King film skal man altid forsøge at spotte ham:-)
Jeg har ham jo til nabo så jeg ser ham hver dag - Eller min nabo ligner ham simpelthen så meget, at vi er ved at dø af grin og gys over det:-) I skal komme forbi en dag og se ham - det er utroligt:-) Naboen ved det godt, men han er en enspænder, der ikke tager det så alvorligt, at han ligner King:-)