Dyreklinikken Vester Alle eller et andet godt alternativ i Aarhus?

[QUOTE=Gitschen;679428]Er der slet ingen, der bruger Abild Dyreklinik i Brabrand? Før i tiden var de, fik jeg indtryk af, meget anerkendte blandt kattefolk (da jeg købte min første kat for ca. 10 år siden).
Jeg har brugt dem det sidste års tid til sterilisation, vaccination og sundhedstjek og er rigtig godt tilfreds.
Tidligere har jeg brugt Århus Dyrehospital og har været godt tilfreds med dem også :)[/QUOTE]
Jeg har kendt Abild i mange år, er stor fan af dem, men ved ikke helt hvordan jeg skal dirigere folk derud med offentlige transportmidler. Det er et af ganske få dyrehospitaler jeg tør at anbefale med bind for øjnene :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;679430]Jeg har kendt Abild i mange år, er stor fan af dem, men ved ikke helt hvordan jeg skal dirigere folk derud med offentlige transportmidler. Det er et af ganske få dyrehospitaler jeg tør at anbefale med bind for øjnene :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Du siger bare til folk at de skal tage bus 15 eller bus 12. I følge rejseplanen holder de hhv. 5 og 1 mins gang fra Abilddyrekliniks adresse :slight_smile:

[QUOTE=Gitschen;679428]Er der slet ingen, der bruger Abild Dyreklinik i Brabrand? Før i tiden var de, fik jeg indtryk af, meget anerkendte blandt kattefolk (da jeg købte min første kat for ca. 10 år siden).
Jeg har brugt dem det sidste års tid til sterilisation, vaccination og sundhedstjek og er rigtig godt tilfreds.
Tidligere har jeg brugt Århus Dyrehospital og har været godt tilfreds med dem også :)[/QUOTE]

Jamen det har jeg altid gjort - anbefalet Abild - og især efter klinikken i TO tilfælde anbefalede klienter at købe kat hos mig, som ikke er klient der da jeg bor på Sjælland. Det gør jeg ikke mere efter en af mine katte og en kat mere fra samme ejer i mine øjne ikke fik den optimale behandling - og udfaldet var mere end tragisk …

Jeg vil igen anbefale Åbyhøj, Johan Mikkelsen er en både dejlig og dygtig dyrlæge.

jeg har brugt Abild til mine skildpadder - aldrig til kattene… men min veninde som bror i Brabrand hun bruger Abild og er så vidt jeg ved, helt tilfreds!

Abild er faktisk den klinik jeg altid henviser til, når jeg er nødt til at brøle i telefonen “Så få dog den kat ud af den klinik”, når tingene er ved at gå i hegn hos Østergaard. Og det er da skete nogle gange efterhånden…
VH
Susanne

[QUOTE=Gitschen;679428]Er der slet ingen, der bruger Abild Dyreklinik i Brabrand? Før i tiden var de, fik jeg indtryk af, meget anerkendte blandt kattefolk (da jeg købte min første kat for ca. 10 år siden).
Jeg har brugt dem det sidste års tid til sterilisation, vaccination og sundhedstjek og er rigtig godt tilfreds.
Tidligere har jeg brugt Århus Dyrehospital og har været godt tilfreds med dem også :)[/QUOTE]

Jeg bruger Abild Dyreklinik, og er rigtig glad for dem, så dem kan jeg sagtens anbefale til andre :slight_smile:

Er der en erfaring du vil dele ud af per PB siden du ikke under nogle omstændigheder vil have dine katte til Østergaard?

Hold da op, det var noget af en behandling! Dén slags erfaringer tager jeg gerne med i mine overvejelser. Tusind tak for det, det vækker godt nok skepsis, som kommer med i overvejslserne.

Næh - egentlig ikke. Min mening om specielt Thomas er uden tvivl underlagt injurielovgivningen, så den har jeg ingen planer om at sætte på skrift. Men jeg har oplevet tilfælde nok fra hans “behandling”, der gør at jeg ikke kan gøre andet end at advare folk mod at bruge ham.
VH
Susanne

Det var da en underlig vag tilbagemelding. Der var jo en grund til at jeg spurgte om du ville dele dem pr personlig besked, så den ikke kom frem i tråden her her, men jaja, det er dit valg.
Dejlig weekend til dig alligevel.

Der er kommet en hel ny klinik nær centrum af Århus - byens dyreklinik - hvor der er en helt vildt sød og dygtig dyrlæge. Der går også busser lige til døren og hun er også ret billlig kan jeg se på tænk og test hjemmeside, hvor de har lavet en prisundersøgelse…
Jeg har kun gode erfaringer med min kat, der blev steriliseret der - efter anbefaling fra flere af mine veninder. Prøv hende :slight_smile:

Libra - hvad hedder dyrlægen? Og ved du hvad adressen er? Er der kun hende? Ved du noget om faciliteterne der? :slight_smile:

eife, jeg tror det er denne dyreklinik libra taler om http://www.byens-dyreklinik.dk/byens_dyreklinik_Arhus/Forside.html?gclid=CK2vxrzEp6sCFYNYmAodXmE_1A

Ja, det siger jo ikke rigtig noget om hvad de kan… Mon ikke det er fordi de ikke kan så meget så (tænker røntgen, selv analysere blodprøver etc.)

det er nemlig lige præcis det jeg tror du har ret i :wink: