Dyrelæge i roskilde

Hej tænkete på om der nogle der kender en god dyrelæge i roskilde

Jeg bor i Hedehusene, og jeg bruger Anna Cramer, som er en kørende dyrlæge. Dvs. at hun kommer hjem til mig og undersøger kattene. Det er meget nemmere, især fordi jeg ikke har bil. Jeg er rigtig glad for hende og så er det dejligt for kattene, at de ikke skal et fremmed sted hen osv. :ok:

Måske det også var noget for dig. :slight_smile:

Her er hendes hjemmeside: Aahuset

I bunden står hendes kontaktinformationer.

[quote=Blabl;505780]Jeg bor i Hedehusene, og jeg bruger Anna Cramer, som er en kørende dyrlæge. Dvs. at hun kommer hjem til mig og undersøger kattene. Det er meget nemmere, især fordi jeg ikke har bil. Jeg er rigtig glad for hende og så er det dejligt for kattene, at de ikke skal et fremmed sted hen osv. :ok:

Måske det også var noget for dig. :slight_smile:

Her er hendes hjemmeside: Aahuset

I bunden står hendes kontaktinformationer.[/quote] okay det lyder super med en kørene dyrlæge det vil jeg lig kigge på:)

Hun er hurtig til at svare på mails.

Hun er rigtig sød og god med kattene. Jeg kan kun anbefale hende. :slight_smile:

[quote=Blabl;505790]Hun er hurtig til at svare på mails.

Hun er rigtig sød og god med kattene. Jeg kan kun anbefale hende. :)[/quote]
okay prøver skrive til hende i morgen om en tid ved du ca hvor hendes priser ligger

Jeg gav 700 kr for vaccination + sundhedstjek af 2 katte :slight_smile:

okay det lyder godt nok billigt:)

Ja, hun har rigtig gode priser :slight_smile:

ja så kan det jo ikke være meget beder hvis hun er sød og hun køre ud og hun har gode priser mange mange tak for det gode råd

Jeg håber du får fundet en god dyrlæge :slight_smile: