Dyrene i Aalborg Zoo

Ja, jeg fandt lige nogle billeder fra Aalborg zoo, som jeg gerne vil dele med jer :slight_smile:

Først løverne/tigerne:




Mange tak for de fine billeder. :heya:

Der var jeg også i sommers! Tigerungerne var vidunderlige :wehuu:
Og så den der underlige katte-dyrsagtige lemur spisende Fossa! :rock:

[quote=Maja R;463955]Der var jeg også i sommers! Tigerungerne var vidunderlige :wehuu:
Og så den der underlige katte-dyrsagtige lemur spisende Fossa! :rock:[/quote]

Tigerungerne var jeg MEGET fascineret af… Men dog synes jeg, de havde alt for lidt plads indenfor…

Jo, det var da lidt trangt indenfor, men de har fået adgang til udeanlægget siden da. http://www.aalborg-zoo.dk/F9427D7B-2142-49F0-81D7-35BA3C66AA8D.W5Doc?id=9A2783D2-791D-4B9B-883E-B46A7A6991DA

hej,… dem katta , altså dem med sort hvis hale dem har jeg passet på min skole :slight_smile:

Var der i sommers med min ferie-gæst fra Holland…
Jeg er/var fuldstændig skudt i den her hund

Dejligt…

[quote=Henriette;464096]Var der i sommers med min ferie-gæst fra Holland…
Jeg er/var fuldstændig skudt i den her hund

[/quote]

De er også meget smukke!

Saphiira.

Nu er jeg jo så gammel, at jeg kan huske hvordan det har været i Aalborg Zoo med ekstrem dårlige forhold for dyrene - små betonbure og jeg glædes over hvor mange forbedringer der er sket i løbet af årene, men vil give dig ret i, at der mangler en del, når det kommer til indeanlæggene.

Kan især ikke lide området med de brune bjørne selv om anlægget er en klar forbedring af tidligere forhold, kan jeg ikke holde ud at se hvor monotont de bjørne går rundt langs hegnet. :ked:Det er i mine øjne ikke et værdigt liv de lever.

Sikke nogle tigerunger! :thumbup: ZOO i Kbh er virkelig også blevet bedre, det er ligefrem rart at gå i ZOO efterhånden, eftersom dyrene ser ud til at have det godt.-engel

Jeg har en tendens til at tænke alt for meget over det, og brokke mig over forholdene. Synes nogle steder er det helt grotesk… Og jeg siger hver gang:“jeg vil ikke i zoo igen!” Men alligevel gør jeg det, for at hygge med familien :S

Smukke dyr alle sammen.
Tak for kigget :tak:

Skønne billeder- jeg er også vild med de afrikanske hyænehunde ( hedder de vist svjh ) :hjerte:

Vi plejer at tage derind juleaften, hvor der er åbent i 3 timer og med gratis adgang. :thumbup:

Sprang lige over sidste år ( jeg havde jo travlt med, at føde :stuck_out_tongue: ), men regner med, at vi skal afsted igen i år.

[quote=Buffy;464654]Skønne billeder- jeg er også vild med de afrikanske hyænehunde ( hedder de vist svjh ) :hjerte:

Vi plejer at tage derind juleaften, hvor der er åbent i 3 timer og med gratis adgang. :thumbup:

Sprang lige over sidste år ( jeg havde jo travlt med, at føde :stuck_out_tongue: ), men regner med, at vi skal afsted igen i år.[/quote]

Årh åben juleaften…det var da en god ide.
jeg ville elske at komme sådan et sted juleaften:hjerte::hjerte: