Dyrenes Dag i Plantorama

Hej Kattegale!
Jeg er så heldig at have fri i den weekend hvor der er Dyrenes Dag i Plantorama. Jeg vil egentlig gerne ud at hilse på nogle katte og andre dyr, og måske købe en plante eller to, så ud fra jeres forslag har jeg set på hvor lang tid det tager mig at køre til hhv Tilst, Viborg og Sønderborg.

Pga min placering i Esbjerg, tager det mig mellem 1 t 40 min og 2 timer at komme derhen. Det kommer an på min dagsform om jeg synes det er fint nok, men det er sådan lidt ligegyldigt for mig hvilken retning jeg skal køre når det max er 20 minutter til forskel.

Så er der nogen der kender alle tre - eller bare mere end en af de her tre Plantoramaer og kan fortælle mig hvilken er bedst? Vil gerne have en hyggelig tur, så det kan også være fordi I kan anbefale noget i nærheden af Plantorama der også er værd at besøge nu man er i området.

1 Synes om

Der er vist 6 racer i viborg og den ene der har kat med er @Jeanette . Der er birma, ragdoll, mainecoon, british shorthair, europe og en huskat på listen jeg kan se på jyrak

2 Synes om

Fantastisk! Birma, ragdoll og brite er jo alle blandt dem jeg har set på ud over perser (som jeg jo allerede har en ret god idé om temperament osv på). Og Jeanette mener jo også hendes bobtails kunne være interessante for mig, så kan da godt være jeg bare skal trille til Viborg. :eyes:

1 Synes om

Der har vist været lidt afbud, men ellers så prøv at skriv til jeanette før du køre om hvilke katte der er der. Men det var lige dem der stod

2 Synes om

Og orientaler :wink:

2 Synes om

Vi er der desværre ikke alligevel, da jeg havde rod i kalenderen. Vi stikker af til Norge d. 9

3 Synes om

Rigtig god tur :blush:

1 Synes om