Dyrenes dag - Plantorama Viborg

Ja, sagen er den at jeg har “skubbet” Lone af pinden denne gang - eller nej hun overgav den frivilligt til mig da hun skal på udstilling og derfor ikke kan deltage… Derfor er jeg på udkig efter lidt forskellige racer som kan blive repræsenteret den dag…

Så har du en kat du gerne vil vise frem så sig endelig til, så må jeg lige se om det er en race jeg har fundet eller ej… :slight_smile:

Hov glemte da helt datoen… :o)

Det foregår den 19/08 2012…

Jeg ville da godt deltage - hvis ikke det lige var fordi det er dagen efter min termin :wink:

Pjat Anne - derfor kan du da godt deltage… :smiley: ej, det er nok bedst at lade være - tænk hvis du fødte midt i det hele…

Er det kun i Viborg eller er det i alle plantoramaer lissom sidst? Det var rigtig hyggeligt nemlig…

Det er også i de andre butikker lige som sidste gang… :slight_smile: Det er bare ikke alle der er kommet igang med at finde kattene endnu… :smiley:

bare rolig Anne tanja sendte mig en ønske seddel så de katte tager jeg med nogle af dem kommer fra dig

Jeps - det var en meget specifik ønskeseddel du fik Line… :smiley:

Jeg tror da gerne vi vil med - hvis vi må? med et par Snowier - jeg skal dog lige tjekke datoen med Elin

Kan du ikke sende mig den på en mail? [email protected] så er jeg sikker på at huske det… Jeg har nogle foredrag - politihunde ihh hahaa - men ellers vil vi sikkert gerne med - vi deltog jo i Aalborg sidst med både hund og katte :slight_smile:

Skønt… Jeg sender dig lige en mail… :slight_smile:

Tak :slight_smile:

Trekkie - Det er også i Egå (og Randers), jeg har et par tilmeldninger allerede, men har ikke lige slået det op på noget forum endnu. Det er fra 9-16, og i anledning af Plantoramas fødselsdagsfest. Der er 8 bure, og du er velkommen til at fylde et dobbeltbur med dine kat IV. kræ hvis du vil det :slight_smile:

[QUOTE=lenschow;864309]Jeg tror da gerne vi vil med - hvis vi må? med et par Snowier - jeg skal dog lige tjekke datoen med Elin
[/QUOTE]
Jeg blander mig lige… Næh, det er faktisk kun for JYRAK medlemmer. Det var det også sidste gang, og grunden til det er at når vi skal have al arbejdet med det og udgifterne på det, så skal det også først og fremmest komme vores medlemmer til gode…
VH
Susanne

Jamen hvis det passer med mine friweekender, så vil jeg gerne med :slight_smile:
Det er selvfølgelig lykkedes mig at glemme min lommebog et eller andet sted (tror nu jeg ved hvor…) så jeg kan ikke tjekke lige nu, men det var så hyggeligt sidste gang :slight_smile:

Tænk, jeg er endda i DK på det tidspunkt, så jeg kommer og hilser på i Egå :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;864378]Jeg blander mig lige… Næh, det er faktisk kun for JYRAK medlemmer. Det var det også sidste gang, og grunden til det er at når vi skal have al arbejdet med det og udgifterne på det, så skal det også først og fremmest komme vores medlemmer til gode…
VH
Susanne[/QUOTE]

Troede faktisk hun var jyrak medlem… Sorry… :slight_smile:

Nice! Det bliver da hyggeligt :slight_smile:

Vi kan desværre ikke deltage, da der denne weekend er Ulfborg Marked og der har skytteforeningen, jo den store tur med at stå parkeringsvagt.

Men vi stiller da gerne en håndfuld Bobtail til rådighed, hvis der er andre der vil tage dem med

[QUOTE=Jeanette;864557]Vi kan desværre ikke deltage, da der denne weekend er Ulfborg Marked og der har skytteforeningen, jo den store tur med at stå parkeringsvagt.

Men vi stiller da gerne en håndfuld Bobtail til rådighed, hvis der er andre der vil tage dem med[/QUOTE]

Bobtail’s er allerede repræsenteret… :slight_smile: Både i kort og langhåret version… Så det skal nok gå Jeanette…

Ih så må nogen altså lige vinke til Birthe for mig. Jeg er desværre arbejdsramt den weekend, så jeg kan ikke engang selv komme med.
VH
Susanne