[QUOTE=Alice;1241140]Det er bestemt osse glædeligt …Jeg troede ikke mine egne øjne da jeg først læste at hun fik 7 dage til at sælge eller bortgive hundene. Jeg bor lige ved siden af politistationen, og det var da lige før jeg var gået over for at høre om det virkelig kunne være rigtig. Heldigvis kom der så osse en breaking på vores avis, hvor der stod at de var overgivet til DB
Dælme om der ikke er en ny sag, i samme avis og igen her i området. Denne gang 27 gravhunde som har haft en sørgelig skæbne - Hvad sker der for disse mennesker ??
Og her blev “kun” de 21 vanrøgtede hunde fjernet - Fatter ikke vores retssystem
[QUOTE=Alice;1241140]Det er bestemt osse glædeligt …Jeg troede ikke mine egne øjne da jeg først læste at hun fik 7 dage til at sælge eller bortgive hundene. Jeg bor lige ved siden af politistationen, og det var da lige før jeg var gået over for at høre om det virkelig kunne være rigtig. Heldigvis kom der så osse en breaking på vores avis, hvor der stod at de var overgivet til DB
Dælme om der ikke er en ny sag, i samme avis og igen her i området. Denne gang 27 gravhunde som har haft en sørgelig skæbne - Hvad sker der for disse mennesker ??
Ja desværre, det er dem jeg har linket til tidligere og ved at pengene der samles ind, fordeles ud på sagerne
Men hvorfor pokker lader man nogen hunde blive tilbage sådan et sted ???
og her kan man så læse om en der har købt hund fra stedet for flere år siden. Nemlig Bastian en rød cocker
Men hvorfor pokker vælger man hvalp sådan et sted ? Hvis en første indtryg er at der lugter af pi… og lor… ? Dette er oktober 2012.
I oktober 2014 er politi og dyrlæge på stedet, der er 40 hunde samlet. Allerede der burde de jo have gjort noget. Det er slet ikke lovlig og have så mange hunde, der skal tilladelse til og det måtte de have undersøgt om var givet… Så havde de fleste af hundene ikke lidt på den måde, og de 90 bliver jo til flere, da flere er drægtige
[QUOTE=GitteS;1241152]Ja desværre, det er dem jeg har linket til tidligere og ved at pengene der samles ind, fordeles ud på sagerne
Men hvorfor pokker lader man nogen hunde blive tilbage sådan et sted ???[/QUOTE]
Forstår det heller ikke. Var med for nogle år siden til at anmelde en DKK kennel, hvor døde hunde blev båret ud. De opdrætter stadig i DKK regi… Smider man dem ud, så bliver de BYBere, er argumentet - jeg mener bare de burde fratages retten til overhovedet at nærme sig dyr.
Jeg kan osse godt love dig for at CK var den første jeg tænkte på, da jeg læste om sagen. Jeg ved at CK nu bor et eller andet sted her i mit område, så det kunne godt være hende - Men da jeg så at vedkommende kun var ca. 30 år, så kunne det jo ikke være hende …Nogen der har snappet navnet på vedkommende ?
Ohhhhhh …Ja, du siger noget, her passer alderen vist meget godt ?
Det er jo præcis samme fremgangsmåde - Mange tlf. numre, endnu flere email adresser, og det der med at man kun kan se dyret hvor ejeren beslutter - Altså ikke i dens vante omgivelser
… og der står angiveligt stadig heste på adressen, som er underernæret og som en nabo? vist har overtaget pasningen af, indtil man har besluttet om hun må beholde dem…
jeg begriber det ikke - hvorfor står de heste der endnu?!
og hvordan kan kommunen have overset det barn? Det er da ikke noget at lære sine børn er ok?!
og den bunke af afføring - det lyder heller ikke som et særligt sundt miljø for børn!
Utroligt nok så er det højst sandsynligt den gård jeg ofte kan se fra huset, hvor jeg bor
Jeg troede de havde køer…der kan man bare se hvor galt jeg var på den
På hundegalleri har hun gået under flere navne, Natasja, Tasja og Monice er nogen af dem. Fandt en lille samlet oversigt over nogle af artiklerne , hvor også hestene nævnes og udsagn fra tidligere naboer, forstår ikke der ikke er grebet ind langt tidligere og må indrømme at jeg tænkte også CK efter de metoder der er brugt og da der også var heste http://sn.dk/sammeemne/19737/486415
Navnet Natasja, blev osse brugt af CK …Men jeg er kommet i tvivl, der står i et af artiklerne at kvinden havde boet på en af adresserne i 8 år. Så jeg trækker mine formodningher om CK’s datter tilbage, da vi skal huske på ikke at hænge nogen ud som måske er helt uskyldige - Der er bare så utrolig mange sammenfald, både hvad angår dyrehold, og opførsel
[QUOTE=Bidt_af en gal kat;1241239]Utroligt nok så er det højst sandsynligt den gård jeg ofte kan se fra huset, hvor jeg bor
[/QUOTE]
Jeg har ikke (i mit hoved) kunnet placere den gård, men jeg kører heller ikke ret tit op forbi dig …
Men uanset hvor den ligger, er det en ualmindelig trist sag
[QUOTE=Skattekat;1241258]Jeg har ikke (i mit hoved) kunnet placere den gård, men jeg kører heller ikke ret tit op forbi dig …
Men uanset hvor den ligger, er det en ualmindelig trist sag [/QUOTE]
Til gengæld tror jeg, der er en masse cocker spaniels, der har det SÅ sjovt nu. DB har lagt en masse billeder på FB, hvor de racer rundt ude på en stor mark Nogle af dem, så det er selvfølgelig ikke til at vide, hvordan de øvrige 80 har det oppe i hovedet. Men de er i hvert fald i gode hænder nu.
Jeg håber, man kan sige det samme om det stakkels barn :S
Men kan se der står 200 klar til og overtage en af de 90 hunde… hvor mange mon der egentlig før ønskede en cocker og kan magte den opgave som det kan være med disse hunde
[QUOTE=GitteS;1241298]og det er dyreværnet som nu beder om hjælp til gravhundene, så man må gå ud fra de er overdraget - da der tidligere stod div steder de var anbragt på ejers regning. Dyreværnet - Alle kæledyr skal have et godt hjem - Dyreværnet
Men kan se der står 200 klar til og overtage en af de 90 hunde… hvor mange mon der egentlig før ønskede en cocker og kan magte den opgave som det kan være med disse hunde[/QUOTE]
[QUOTE=Skattekat;1241258]Jeg har ikke (i mit hoved) kunnet placere den gård, men jeg kører heller ikke ret tit op forbi dig …
Men uanset hvor den ligger, er det en ualmindelig trist sag [/QUOTE]
Jeps og den viser bare hvor meget vi har brug for et dyrepoliti.
Meget kunne vindes hvis folk undlod at købe hvalp den slags steder, men når det er billigt, så er mange forbavsende villige til at lukke øjnene…!!
VH
Susanne