Dyrlæge anbefaling i Odense og omegn

Zilla er flyttet her i weekenden, og jeg har lovet nye ejer at spørge i mit netværk om dyrlægeanbefalinger til Odense og omegns området. Nye ejer havde dyrlæge i Nyborg til forrige kat, men det var ikke en succesoplevelse.

Qua at tidligere ejer bor i Odense By men har kørt til Nyborg tidligere, så kan der godt være lidt kørsel antager jeg.

Det må også gerne være en dyrlæge der har udstyret til at klare mange ting selv, fx. blodprøve svar, uden at det skal sendes ud af huset og man derved skal vente på svar.

Jeg tænker, at Dyrehospitalet i Odense, som nu er Anicura, har alt udstyr og kan alt selv. Jeg brugte dem, mens jeg boede i Odense, men det var før Anicura-tiden, og jeg tror, der er skiftet en del ud. De er dyre, men det er de jo, når de har og kan alt selv.

Det samme med Glamsbjerg - Dyrlægeringen - som jeg bruger nu. Meget dyre, men jeg er glad for dem og føler mig tryg ved dem, og så betaler jeg gerne for det.

Det er dem, jeg kender, der har de store, veludstyrede klinikker. Der kan sagtens være flere, jeg ikke kender. Dyrlægeringen har i øvrigt også en klinik i Tommerup, som er tættere på Odense, men det er i Glamsbjerg, de foretager operationer og tandrensninger - de mere komplicerede ting.

1 Synes om

Tak Ingrid. Jeg giver alle anbefalinger videre til Zillas nye ejer, også tænker jeg at hun må tage et valg baseret på det. Det er jo en tillidssag det med dyrlæge

Det er det jo, og man er nok også bare nødt til at prøve sig frem, om man så må sige - og se, om kemien er der. På den måde kan man jo ikke bruge anbefalinger til så meget.

1 Synes om

Nej, du har ret, men jeg synes nu alligevel at anbefalinger fra folk man kender (uagtet det så er fra et fora, hvor vi primært kender hinanden via skrift), betyder mere end anbefalinger fra folk som er totalt ukendte.