Dyrlæge besøg :(

I dag går den tunge vej til dyrlægen igen…

Vi skal have Bonnyhop aflivet :frowning: Hun er gammel og kan ikke holde sig ren bagi mere… Det betyder at jeg er nødt til at have hende i bad mindst en gang om ugen… Og hun bryder sig ikke om det… Så nu er det slut… :ked::(:brist:

Vi skal så også have Cognac og killingerne med til deres første tjek efter fødslen… Og Shaker skal have tjekket sine forpoter…

:kram:

Årh det er ikke sjov at tage afsked med sine kære:ked:

Håber det går fredeligt til, og at alt går godt med misserne

-kramer

Det er den rigtige beslutning at tage, men det er ikke nogen let beslutning.

:rip: lille bonnyhop

:kram:

Det gik fint… men det er hårdt at sige farvel til en ven man har haft de sidste 6 år :frowning:

Cognac og killingerne var tip top…

Shaker starter på medicin igen i morgen… Dyrlægen mener han måske har noget allergi… :frowning:

Åhh, det har været noget af en dag for di i dag!

Godt at det hele gik fint! Men hvor må det bare være hårdt at sige farvel til en kat man har haft i mange år!

-kramer

[quote=Bamse;220432]Åhh, det har været noget af en dag for di i dag!

Godt at det hele gik fint! Men hvor må det bare være hårdt at sige farvel til en kat man har haft i mange år![/quote]

Nu var det min kanin der blev aflivet… ikke en kat…

Men ja det er hårdt… også fordi jeg også har et marsvin og nu sidder hun helt alene i det store bur… Hun flytter dog på fredag… hjem til min moster og deres hamster… Hun skal ikke sidde her alene…

Åhhhhh det gør mig ondt.
:rip: Bonnyhop

Og nu er flytning hjem til moster så gået i vaske for minihop… Så hun søger nyt hjem… Har oprettet en tråd om det i “diverse”