Dyrlæge? Fasanvejens Dyreklinik?

Jeg har besøg af min veninde fra Djævleøen :wink: Og hun har en kat… og bruger Fasanvejens dyreklinik. Jeg kan huske jeg har læst om den herinde men ike om det var godt eller skidt, så… kan nogen anbefale den? eller det modsatte?

Linket til dyrlægeanbefalingerne virker jo desværre stadig ikke - (og jeg ved godt der arbejdes på sagen)

Godt - hvis du spørger mig. I hvert fald var det dér de kunne tage en blodprøve og analysere og stille en diagnose på Donna i løbet af en time (akut nyreinsufficiens). Københavns dyrehospital kunne ikke gøre det samme uden en indlæggelse :thumbdown: De kaldte det et maveonde og bad mig faste katten - der ikke havde spist i et døgn :rolleyes: Nej, jeg fulgte ikke rådet…
Men selv uden den ret elendige baggrund, virkede de kompetente påFasanvej. Jeg kunne sagtens finde på at opsøge den klinik igen.

Jeg har osse kun hørt godt, og ved at rigtigt mange birmaejere bruger dem.

Fasanvejens Dyreklinik er en af de bedre i København… så fortæl du endelig din veninde, at hun har en god dyrlæge :slight_smile:

absolut en af de mest competente dyrelægekliniker i KBH. på en skala fra 1-10 får de 10 her fra.

Vi bruger også Fasanvejens Dyreklinik, og er meget tilfredse :slight_smile: