Dyrlæge med Hannibal - forfærdeligt :'(

[QUOTE=Kimilla;1210110]Det gør mig utrolig ondt! :ked:

:kram::ked:

:lys:[/QUOTE]

[QUOTE=DK SismoCats;1210113]Det gør min ondt, :kram:

men tror også,det var det bedste for ham :lys:

og en ny ven når i er klar er en super god ide[/QUOTE]

[QUOTE=conninissen;1210116]Det er meget sørgeligt,:ked: men også den rigtige beslutning selvom det gør ondt at miste :trøste: :lys:

Cats og Conni[/QUOTE]

[QUOTE=danpia;1210118]Øv hvor er det bare trist :ked:

Og hvor er det synd for Arnold :brist:

:sørger: Hannibal, det var alt for kort tid du fik lov at få her
:lys: til din rejse - hils mine venner, når du kommer frem …

:kram:[/QUOTE]

:lys: Lille Hannibal. Du var elsket i dit alt for korte liv, og jeg ved du for altid vil blive husket.[/QUOTE]

Mange tak for alle jeres beskeder :hjerte:

Det er så hårdt! Og vi er så kede af det herhjemme. Det er utrolig hvor tæt man bliver til sine dyr, og det gør så ondt at miste :ked:
Vi vil bruge weekenden på at sunde os lidt, og ligge planer for hvad der skal ske. Vi vil gerne have en ny ven til Arnold, men lige nu virker det så uoverskueligt :frowning:

Arnold har fået en lækker rå fisk idag med ben og det hele, og han har ligget og nydt det længe nu. Og vi har løbet rundt og leget med ham, så han kunne krudte lidt af. Nu ligger han og sover på fars mave. :hjerte:

Det gør mig så ondt, at I måtte tage sådan en beslutning :kram:. Men selv om det var svært :trøste:, er jeg sikker på, at I har gjort det rigtige for lille Hannibal.

Og ja, som flere andre skriver, det bedste I kan gøre for Arnold er at finde ham en ny lille ven, så snart I har mulighed for det.

God rejse lille Hannibal, og hils min lille Shiva, som også kun fik 5 måneder at leve i:lys:.

Det gør mig ondt. :trøste:

[QUOTE=Milles mor;1210161]Det gør mig så ondt, at I måtte tage sådan en beslutning :kram:. Men selv om det var svært :trøste:, er jeg sikker på, at I har gjort det rigtige for lille Hannibal.

Og ja, som flere andre skriver, det bedste I kan gøre for Arnold er at finde ham en ny lille ven, så snart I har mulighed for det.

God rejse lille Hannibal, og hils min lille Shiva, som også kun fik 5 måneder at leve i:lys:.[/QUOTE]

mange tak :hjerte: ja, det er så hårdt og vi skal nok finde en ven til Arnold så snart det er muligt :ked:

Kæmpe kram og tanker her fra :frowning:

Det gør mig meget ondt:(

Venligst
Dorthe

God rejse, lille Hannibal :lys:
:trøste:

:lys: sov sødt lille ven:lys:

Det gør mig ondt:kram:

:lys:

Mange tak, skal I have allesammen :hjerte:

Kæmpe kram herfra! Stakkels jer!

:kram: