Dyrlæge nær Hadsund?

Har en bekendt som flytter til Hadsund snart (eller lidt udenfor) og hun spurgte mig, hvilke dyrlæger der var i nærheden, som var “pengene værd” :?
nu er jeg ikke så bekendt med dyrlæger i Hadsund omegnen - nogle der kender en god dyrlæge i nærheden til katte (også gerne til mindre dyr som gnavere, men det er nok ikke lige herinde folk ved det allermest:tihi:)

Nu spørger du efter en “god” dyrlæge, og så er svaret Aalborg Dyrehospital.

Men hvis katten ikke fejler noget og bare skal revaccineres, så kan man godt bruge den lokale dyrlæge.

vh

Andreas

[QUOTE=Andreas;543525]Nu spørger du efter en “god” dyrlæge, og så er svaret Aalborg Dyrehospital.

Men hvis katten ikke fejler noget og bare skal revaccineres, så kan man godt bruge den lokale dyrlæge.

vh

Andreas[/QUOTE]

ja altså dyrlæger i Aalborg kender jeg - og så havde svaret så aldrig været aalborg dyrehospital fra min side, med den måde de behandler ejerne på derude…

Men det var jo netop for at kunne spare de 45-50 minutter i bil til Aalborg med dyrene, at det kunne være rart med lidt nærmere dyrlæger, som folk kendte…

Det ved jeg godt. Jeg fortæller bare, hvordan vores prioritering er. Hvis vi kører lidt længere for at komme til en god dyrlæge, så skal vi ikke køre så tit.

Jeg tror ikke, at du har data nok til at underbygge et så generelt udsagn, som hvordan ejerne behandles, så lad være med at skrive det på den måde.

vh

Andreas

jeg ved hvordan JEG flere gange og 6 andre personer er blevet behandlet der…
det er data nok for mig til at vurdere at jeg ikke vil anbefale dem, hvis man som ejer vil have en ordentlig behandling og tone over for sig, som betalende kunde og bekymret dyreejer…
Jeg sætter aldrig min fod der igen, medmindre det handler om liv eller død for mine katte…

[QUOTE=PiaB;543678]ja altså dyrlæger i Aalborg kender jeg - og så havde svaret så aldrig været aalborg dyrehospital fra min side, med den måde de behandler ejerne på derude…

Men det var jo netop for at kunne spare de 45-50 minutter i bil til Aalborg med dyrene, at det kunne være rart med lidt nærmere dyrlæger, som folk kendte…[/QUOTE]

Jeg vil også anbefale Aalborg Dyrehospital.

At de behandler deres kunder dårligt er bestemt ikke noget jeg som kunde kan nikke genkendende til!

Tværtimod er min oplevelse, at jeg altid som kunde har fået en super god behandling. Altid har undersøgelserne været grundige og der har været god tid. Vejledning, forklaringer og opfølgning fra dyrlægernes side har ligeledes været super :slight_smile: Og selv om min dyrlæge havde ferie sidste sommer tog hun sig alligevel tid til at undersøge diverse for mig i forbindelse med, at min kastrat fik konstateret calici. Så jo jeg føler mig i rigtig gode hænder på Aalborg Dyrehospital :slight_smile:

Knus Gitte