Der har fornyelig været et tråd men hvor det er en der efterlyste priser osv på dyrlæger i Jylland, det er svært at give priser på dyrlæger da det er forskelligt hvad de tager for deres ydelser. Så bedste metode er at ringe rundt og forhøre dig om hvad de tager for det og husk at spørge om det er med moms eller uden moms de priser de oplyser samt om konsulationsgebyr skal regnes oven i
Jeg ved ikke om det kun er for katte fra Inges Kattehjem, men vi bruger dyrlægen der er tilknyttet hertil (og som har fået klinik lige ved siden af kattehjemmet i sommers). Men jeg ved heller ikke noget om priser, det var jo inkluderet. Men hun er i hvertfald oprigtig glad for katte, det var tydeligt at mærke på hende.
Vi er enormt glade for dem i Højby. Kender dog ikke deres priser i forhold til andre dyrlæger. Jeg har en enkelt gang været ved en dyrlæge i Overgade (eller var det Nedergade) og ham kan jeg bestemt ikke anbefale
Okay, kommer nemlig normalt ved Dalum dyreklinik med mine ilder og har været glad for det, men viste ikke lige hvordan de var mht. katte, og desværre står deres priser eller email ikke på hjemmesiden (og jeg ved ikke om jeg kan være bekendt at ringe og høre deres pris)
Ellers havde jeg tænkt på overgade, der synes jeg jeg har læst godt om, men det ved jeg ikke, hvordan er de? (der står prisen i hvert fald online )