Dyrlæge og forsikringsselskab?

Hej søde mennesker her på Kattegale :smiling_face_with_three_hearts:
Jeg har et par spørgsmål som I måske kan hjælpe med at svare på… Findes der mon nogen steder hvor man kan læse anmeldelser af dyrlæger?
Eller er nogen af jer fra Nordjylland og kan anbefale en dyrlæge??

Jeg har i de sidste 6-7 år brugt dyrlægerne i Lendum, og været super tilfreds med dem.
Desværre er de nu blevet overtaget af 2 dyrlæger der plejede at være på Frederikshavn Dyrehospital.
Og det er her min bekymring opstår, for jeg har på INGEN måde gode erfaringer med Frederikshavn Dyrehospital, og det kender jeg faktisk heller ingen andre der har.
Jeg ved selvfølgelig ikke om de dyrlæger er rejst fra Frederikshavn Dyrehospital fordi de heller ikke synes om arbejdsgangen der, men jeg ønsker jo heller ikke at “tage chancen” med misserne herhjemme :grimacing:

Mit andet spørgsmål er…
Hvilket forsikringsselskab kan i anbefale til katteforsikring? :relaxed:

1 Synes om

Jeg brugte i mange år Dronninglund dyreklinik til min schæfer hund - fordi dyrlægen selv var opdrætter af schæfer og vidste alt om dem
Også brugte jeg Vodskov dyreklinik til alle mine katte

Idag har Vodskov overtaget Dronninglund og de har afdelinger både i Aalborg - Nibe - Dronninglund- Vodskov osv - jeg bruger Aalborg afdeling til Rex og er kun tilfreds - de er billigere end de dyrlæge klinikker der hører under anicura

Der er mulighed for at lave en opsparing til dyrlægeregninger så en akut opstået situation ikke vælter din økonomi eller i værste fald at man må lade katten aflive fordi man ikke har råd til at betale for at den bliver rask
De har en vet plan til dit kæledyr hvor du kan indbetale et fast abb på 89 kr pr mdr også er den årlige vaccine og sundhedstjek dækket - du kan altid komme i kontakt med en dyrlæge - tandeftersyn og kloklip m.m du opnår div rabat på forsikringer laboratorium prøver m.m

Jeg har min kat forsikret i dyrekassen og er godt tilfreds - og vigtig pointe forsikringen dækker hele kattens liv og ikke kun til de er 10-12 år …

1 Synes om

Katdoktor i Aalborg v. Pia Bisgaard kender jeg nogle opdrættere der kører langvejs fra for at bruge, og Pia har virket dygtig og kompetent når jeg har mødt hende til foredrag :smil:

Forsikringsselskab er en længere smørre jeg ikke har tid til lige nu :hoho:

2 Synes om

Jeg har forsikring hos GF, da jeg har mine andre forsikringer der også :slight_smile:

Her er par måneder efter :ups:

Vi bruger Brunder i Brønderslev. De er super søde og flere af de ansatte er meget tydeligt glade for katte.

Pia Bisgaard i Aalborg har vi også gode erfaringer med.

Mht forsikring, så prøv at søge lidt på siden :slight_smile: Jeg ved, at jeg engang fandt et link til noget sammenligning, som må kunne findes et sted herinde :see_no_evil: