Dyrlæge omkring Rødkærsbro

Jeg er ringet op af en så sød pige der har en tilløben missepige. Fornuftig som hun er, skal mis jo ordnes og derfor har hun indhentet et tilbud fra hendes egen dyrlæge. 3000 kr og det syntes jeg er meget når man tænker på det jo dybest set er dyrevelfærd, hun gør.
Jeg syntes godt hendes dyrlæge kunne give lidt rabat.
Men nu til det egentlige.
Er der nogen der har/kender en dyrlæge (indenfor en halv times kørsel) fra Rødkærsbro
der vil
Neutraliserer
Teste for FIV & FeLV
Vaccinerer (også for leukæmi da de bor i et område hvor det er udbredt)
Øremærke
evt (lopper og orm)
for mindre end de 3000 penge?

Jeg vil gerne ringe til min dyrlæge, han har klinik i Rødkærsbro :slight_smile:

Det kan jo være ham der har givet det lidt højt tilbud. Jeg ved det ikke. Jewg gave hende 3 dyrlæger som jeg lige kunne huske og så ville hun selv søge videre. Men denne tråd for måske sidder der nogen der har fået ordnet en missepige som beskrevet OG som har en mindre pris

Hvad med Vinkel Dyreklinik (Elins dyrlæge), som ligger lidt udenfor Viborg? Der er ikke så langt fra Rødkærsbro

[QUOTE=kamikaze;740426]Det kan jo være ham der har givet det lidt højt tilbud. Jeg ved det ikke. Jewg gave hende 3 dyrlæger som jeg lige kunne huske og så ville hun selv søge videre. Men denne tråd for måske sidder der nogen der har fået ordnet en missepige som beskrevet OG som har en mindre pris

[/QUOTE]

Langå dyrlægerne det tager ca 20 min at køre dertil. Og ellers er der dyrlægerne i Bjerringbro, der er jo både Kathe inde midt i byen, eller dyrehospitalet.

Han var netop en af de, jeg foreslog.
Både fordi jeg har Elins oplysninger i baghovedet OG fordi hun fortalte han måske giver en pæn pris fordi dette her er dyrevelfærd

Dem vil jeg fortælle om, Karina

Det blev Vinkel dyrelægen. Ham kunne Mette både lide Og ligeledes hans pris. Så på mandag bliver misssepige ordnet OG så håber vi hun testes fri

[QUOTE=kamikaze;740419]Jeg er ringet op af en så sød pige der har en tilløben missepige. Fornuftig som hun er, skal mis jo ordnes og derfor har hun indhentet et tilbud fra hendes egen dyrlæge. 3000 kr og det syntes jeg er meget når man tænker på det jo dybest set er dyrevelfærd, hun gør.
Jeg syntes godt hendes dyrlæge kunne give lidt rabat.
Men nu til det egentlige.
Er der nogen der har/kender en dyrlæge (indenfor en halv times kørsel) fra Rødkærsbro
der vil
Neutraliserer
Teste for FIV & FeLV
Vaccinerer (også for leukæmi da de bor i et område hvor det er udbredt)
Øremærke
evt (lopper og orm)
for mindre end de 3000 penge?[/QUOTE]

KELD fra Vinkel

[QUOTE=lenschow;742461]KELD fra Vinkel

http://www.vinkeldyreklinik.dk/[/QUOTE]

Det bliver også Keld der ordner missepigen på mandag. Kan ikke huske den nøjatgige pris, men det var i hvert tilfælde 1000 penge der blev sparet

SUPER! Det var ham Thomas huskat bed den gang:-) hehe Men han er en modig mand, hvis hjerte banker for hittekatte:-)