Dyrlæge

Hvilken dyrlæge bruger du?

Og hvilke har du dårlige erfaringer fra ?

Jeg selv bruger Hillerød Slotsbyen dyreklinik… Og overvejer at bruge fansanvejens dyreklink også, da jeg har hørt meget godt, og at de specielt har meget erfaring med Hellig birma racen også…

Mange birmafolk på øen bruger fasanvejens dyreklinik, og er meget glade for dem.

Skrev du ikke i tråden om samkørsel til Tune, at du ikke har bil? Så er det altså en ret lang tur til og fra dyrlægen hver gang, hvis du vil bruge Fasanvejens Dyreklinik.

Selv har jeg skiftet til St. Havelse Dyreklinik, men er pt. velsignet med meget raske katte, så jeg har faktisk kun brugt ham til killingerne :slight_smile:

Jeg har også hørt at mange birma-folk bruger Fasanvejens. Jeg bruger dem nu, fordi de er tæt på, og fordi jeg er yderst tilfreds med dem. :slight_smile:

Jeg vil nu også anbefale dig at finde en klinik tættere på hjem.

Ikke alene er det bøvlet at skulle langt med offentlig transport, men det er nu også rart at have “egen dyrlæge” lige om hjørnet, hvis det der akut. :slight_smile:

I og med at jeg bor i Århus, så er mine erfaringer nok ikke så relevante :tihi:

Dyreklinkken Skovlunde-Herlev - kunne ikke drømme om at bruge andre.

Utrolig professionel klinik med dygtige dyrlæger hvor der kommer rigtig mange kattejeere og opdrættere.

Både de to og firbenede er i gode hænder der - og der tales et sprog alle kan forstå.

Hvis det er til for dig at komme til Birkerød, kan vi kun varmt anbefale Dahlgaards Dyreklinik www.dahlgaardsdyreklinik.dk

Jeg bruger Tierarztpraksis Harrislee, og når jeg skal til at neutralisere killinger, bliver det Gråsten Dyreklinik, selvom jeg har dårlige erfaringer med dem.

sikkert mig der er blind, men hvor ser du at tråden ikke gælder jyder…

anyway så benytter jeg østergaards dyreklinik i tranbjerg…

hvis jeg havde dårlige erfaringer med min dyrlæge, så havde jeg fundet en ny i løbet af nul komma fem

Dyrlægehuset Kolding… Men det er nok heller ikke så relevant.

Nu er det et dyrehospital med en del dyrlæger tilknyttet, og jeg har fået anbefalet en specifik dyrlæge til neutralisation af mine killinger. Min mentor bruger hende også. Så jeg lader det komme an på en prøve.

Desuden udfører min nuværende dyrlæge ikke tidlig neutralisation.

Så havde jeg også prompte fundet en anden, der vel at mærke var opdateret på deres viden.

Jeg er udmærket tilfreds med to af dyrlægerne dernede, så jeg ser ingen grund til at skifte. Desuden er alternativet bestemt ikke bedre.

Jeg bruger Skejby Dyreklinik. Vældig flink og i mine øjne faglig kompetent dyrlæge. Og så elsker hun katte - OG rotter!

Det er altså rart at ta’ til dyrlæge med en af rotterne og dyrlægen endda ved hvilken race den er :slight_smile:

Jeg benytter Brønshøj dyreklinik, yderst dygtige og venlige dyrlæger. Jeg kører gerne langt for en god dyrlæge :slight_smile:

Jeg bruger Bygholm Dyrehospital i Horsens. Et moderne, veludstyret dyrehospital, med 5 dygtige og kompetente dyrlæger, som formår at dække mange specialer. Der er man altid i gode hænder :ok:

Da jeg boede i Århus (indtil 2005) brugte jeg Abild Dyreklinik. De er også meget dygtige til katte :slight_smile:

Jeg har dårlige erfaringer med en anden Århusiansk dyrlæge, men da det er meget længe siden og foregik i vagten, tror jeg, jeg lader det gå i glemmebogen nu. Jeg ved mange katteejere er glade for dem, så måske var jeg bare uheldig :gruble:

[QUOTE=Temple Bar;637317]Skrev du ikke i tråden om samkørsel til Tune, at du ikke har bil? Så er det altså en ret lang tur til og fra dyrlægen hver gang, hvis du vil bruge Fasanvejens Dyreklinik.

Selv har jeg skiftet til St. Havelse Dyreklinik, men er pt. velsignet med meget raske katte, så jeg har faktisk kun brugt ham til killingerne :)[/QUOTE]

Jo, jeg har ikke bil… Men feks. her nå min killing skal ind og sterilliseres, har jeg tænkt mig at låne bil og tage ind til fasanvejen… Birmaer tåler ikke ligeså meget narkose, som almindelige katte… Så derfor jeg gerne vil bruge dem, som har så meget erfaring med birma racen … :slight_smile: Er rart at vide, at de ved 100% hvad de har med at gøre…

Da min birma hankat blev syg, brugte jeg dyrlægen i ølstykke, og det var et helvede, da de ikke rigtig kunne give mig præcis svar på hvad han fejlede, og jeg røg frem og tilbage mellem de forskellige dyrlæger dernede… Og så skulle jeg lige prøve det og det… Og måske også det her…
På det tidspunkt kendte jeg desværre ikke til fasanvejens dyrklinik…

Det siger jeg også… Hvis nu ( gud forbyde det ), at ens kat blev alvorligt syg, ville jeg hellere kører ind til nogle der ved 100% hvad der skal gøres… Specielt netop fordi jeg har prøvet den situation , hvor min kat blev syg, og jeg blev sendt frem og tilbage , fordi de ikke rigtig kunne finde ud af hvad han fejlede… Den ene dyrlæge sagde det ene, og den anden sagde det var noget andet… Så hvad skulle man stole på…

Enig med Lis, -:klapper: - men langt fra Vejby når jeg ikke længere kører bil:(

Cats og Conni