Jeg selv bruger Hillerød Slotsbyen dyreklinik… Og overvejer at bruge fansanvejens dyreklink også, da jeg har hørt meget godt, og at de specielt har meget erfaring med Hellig birma racen også…
Skrev du ikke i tråden om samkørsel til Tune, at du ikke har bil? Så er det altså en ret lang tur til og fra dyrlægen hver gang, hvis du vil bruge Fasanvejens Dyreklinik.
Selv har jeg skiftet til St. Havelse Dyreklinik, men er pt. velsignet med meget raske katte, så jeg har faktisk kun brugt ham til killingerne
Jeg bruger Tierarztpraksis Harrislee, og når jeg skal til at neutralisere killinger, bliver det Gråsten Dyreklinik, selvom jeg har dårlige erfaringer med dem.
Nu er det et dyrehospital med en del dyrlæger tilknyttet, og jeg har fået anbefalet en specifik dyrlæge til neutralisation af mine killinger. Min mentor bruger hende også. Så jeg lader det komme an på en prøve.
Desuden udfører min nuværende dyrlæge ikke tidlig neutralisation.
Jeg bruger Bygholm Dyrehospital i Horsens. Et moderne, veludstyret dyrehospital, med 5 dygtige og kompetente dyrlæger, som formår at dække mange specialer. Der er man altid i gode hænder
Da jeg boede i Århus (indtil 2005) brugte jeg Abild Dyreklinik. De er også meget dygtige til katte
Jeg har dårlige erfaringer med en anden Århusiansk dyrlæge, men da det er meget længe siden og foregik i vagten, tror jeg, jeg lader det gå i glemmebogen nu. Jeg ved mange katteejere er glade for dem, så måske var jeg bare uheldig
[QUOTE=Temple Bar;637317]Skrev du ikke i tråden om samkørsel til Tune, at du ikke har bil? Så er det altså en ret lang tur til og fra dyrlægen hver gang, hvis du vil bruge Fasanvejens Dyreklinik.
Selv har jeg skiftet til St. Havelse Dyreklinik, men er pt. velsignet med meget raske katte, så jeg har faktisk kun brugt ham til killingerne :)[/QUOTE]
Jo, jeg har ikke bil… Men feks. her nå min killing skal ind og sterilliseres, har jeg tænkt mig at låne bil og tage ind til fasanvejen… Birmaer tåler ikke ligeså meget narkose, som almindelige katte… Så derfor jeg gerne vil bruge dem, som har så meget erfaring med birma racen … Er rart at vide, at de ved 100% hvad de har med at gøre…
Da min birma hankat blev syg, brugte jeg dyrlægen i ølstykke, og det var et helvede, da de ikke rigtig kunne give mig præcis svar på hvad han fejlede, og jeg røg frem og tilbage mellem de forskellige dyrlæger dernede… Og så skulle jeg lige prøve det og det… Og måske også det her…
På det tidspunkt kendte jeg desværre ikke til fasanvejens dyrklinik…
Det siger jeg også… Hvis nu ( gud forbyde det ), at ens kat blev alvorligt syg, ville jeg hellere kører ind til nogle der ved 100% hvad der skal gøres… Specielt netop fordi jeg har prøvet den situation , hvor min kat blev syg, og jeg blev sendt frem og tilbage , fordi de ikke rigtig kunne finde ud af hvad han fejlede… Den ene dyrlæge sagde det ene, og den anden sagde det var noget andet… Så hvad skulle man stole på…