Dyson DC41 - nogen der har den?

:cry: min rigtige støvsuger er afgået ved døden… så jeg skal have en ny

Dyson DC41 Animal Dyson Ball Upright Vacuum Cleaner

jeg har set mig varm på den her - den koster ca det samme som de ældre og mindre modeller man kan købe her i Dk og jeg ved at Dyson modeller generelt er i høj kurs på KG

men er der nogen af jer der har erfaring med denne model ?

den virker lige som det jeg skal bruge med 75 kvm tæpper og 7 langhårskstte…

men hvad er dommen fra KG ? er det en god ide?

Kender den ikke. men den ligner en efterligning af en Kirby, og den er en dum klods og støvsuge med. Det hjælper selvfølgelig at denne har slange med også.
For mig ligner den bare en uhåndterbar klods, men nu kender jeg også Kirby’en og hader den :slight_smile: Den gjorde godt rent, men for dælen en klods og få rundt :frowning:

Jeg slider en Miele støvsuger op på 8 år de begynder at sige som en jetjager der er ved at lette.
For et års tid siden købte jeg en ny, også Miele.

De har den største motorkraft.
Den nye hedder Miele medicair med Hepafilter.

Jeg ville aldrig kunne bruge en poseløs Dyson, jeg ville pga min støvallergi gå lige i gulvet ved tømning. :rock:

Vi har lige købt en ny fra Bosch :slight_smile:
Med ekstra stor pose + den suger faaaantastisk!

mit kristerie er en poseløs… og jeg har bsluttet mig for en dyson… det er bare modellen jeg har svært ved at beslutte mig for :slight_smile:

Til vores Dyson Animal pro er der også et turbo mundstykke med roterende børster, det er genialt til tæpper. Så det mundstykke kan jeg i hvert falde anbefale. Vi har det både i et stort til gulv og et lille til kradsetræer og måtter. Det lille var vist en del af et car kit :slight_smile: