Dyson håndstøvsuger

Er der nogen af jer, der har sådan en? Og kan de anbefales? Hvordan er sugestyrken i dem?

Ja, jeg har to af slagsen og syntes at de er rigtig gode. Dyson reklamere med at det er den kraftigste håndstøvsuger som ikke taber sugestyrke.

Dyson Animal og Dyson DC 16.

[quote=birtheras;131331]Ja, jeg har to af slagsen og syntes at de er rigtig gode. Dyson reklamere med at det er den kraftigste håndstøvsuger som ikke taber sugestyrke.

Dyson Animal og Dyson DC 16.
[/quote]

Hvor lang tid holder de på en opladning? For jeg læste lige, at de kun holder 6 minutter på en 3 timers opladning, kan det virkelig passe :?

Ja det passer, men jeg er nu ikke løbet tør for strøm endnu :slight_smile:

Den er som sagt kun til småting.

Tre timer lyder af meget, men prøv sammenlign med andre håndholdte støvsugere. Det giver nok et bedre billede :slight_smile:

Vi har den lille håndstøvsuger! Den er super fed!

Hvad koster sådan en sag, kunne godt være jeg ville invistere i en håndholdt støvsuger.

Pia, jeg vil tro at du med fordel kan købe den i UK lige nu for mindre end de knap 1300 den koster i DK :slight_smile:

Okay, tak skal du ha’ :slight_smile:

Ja, den er noget billigere derovre… hvis man kan finde et sted, der sender til DK.

Er det samme stik i Uk som DK?

God point :slight_smile:

Nej det er det ikke.

Her må jeg være uenig :slight_smile:
Jeg kender en pige, som fik en som den til højre med i købet, da hun købte støvsuger.
Jeg synes ikke, at den holder særlig længe - måske ½ time, før der skal ny opladning til.
Og den suger ikke nær så kraftigt som de 2 typer Black & Deckers, jeg kender til: Den 12 V, som jeg selv har, og den lidt mindre model.
Jeg ville ikke bytte :slight_smile:

Hvis man skal bruge en håndstøvsuger i en ½ time… Så bør man nok invistere i en alm støvsuger istedet :wink:

[quote=MiSi;131412]Her må jeg være uenig :slight_smile:
Jeg kender en pige, som fik en som den til højre med i købet, da hun købte støvsuger.
Jeg synes ikke, at den holder særlig længe - måske ½ time, før der skal ny opladning til.
Og den suger ikke nær så kraftigt som de 2 typer Black & Deckers, jeg kender til: Den 12 V, som jeg selv har, og den lidt mindre model.
Jeg ville ikke bytte :)[/quote]

Nej, det er vel smag og behag. Jeg er nu glad for dem og syntes de er rigtig gode. :slight_smile:

Det kan også være, at min bekendt har fået en mandags-model.
Jeg tog min egen med, når jeg skulle være med til spindelvævs-bekæmpelse (og vi taler ikke om spinderne selv, her er jo sarte øren) i hendes 3-etagers-villa. Den holdt så i længere tid, og sådan en er handy i alle de vindueskarme og krinkelkroge.
Kors, hvor er jeg glad for, at jeg ikke har nær så mange kvm at gøre rent på! :tihi:

Og her kommer så lidt forbruger-info:
Den lille model anslåes til at have 10 min. driftstid.
http://www.stov.dk/default.asp?Action=Details&Item=261
Hverken den lille eller den store Dysons driftstid angives:
http://www.stov.dk/default.asp?Action=Details&Item=963

[quote=MiSi;131412]Her må jeg være uenig :slight_smile:
Jeg kender en pige, som fik en som den til højre med i købet, da hun købte støvsuger.
Jeg synes ikke, at den holder særlig længe - måske ½ time, før der skal ny opladning til.
Og den suger ikke nær så kraftigt som de 2 typer Black & Deckers, jeg kender til: Den 12 V, som jeg selv har, og den lidt mindre model.
Jeg ville ikke bytte :)[/quote]

Vi har lige købt en Black & Decker i dag, da de havde den på tilbud i Silvan.
Hvad hedder din model? :slight_smile:

Vil forresten lige opdatere :slight_smile:

Vi fandt en Black and Decker håndstøvsuger i Silvan sat ned til omkring 500 kr. Det er en 12 volts, så den er kraftig, selv på den laveste af de 2 indstillinger.
Det eneste jeg har manglet er en form for mundstykke, der kan tage hår fra stof, for det kan det almindelige mundstykke ikke. Men det har jeg så opdaget lige nu, at der rent faktisk er med, det sad gemt på apparatet :ups:

Nå men den kan i hvert fald godt anbefales! :ok:

http://www.blackanddecker.dk/homeproducts/productdetails/catno/PV1205BN/

:tihi: Gemt på undersiden, ikke?
Det varede også lidt, før jeg fandt mit -høhø
Håber, at du får gavn af den :slight_smile:

[quote=MiSi;143391]:tihi: Gemt på undersiden, ikke?
Det varede også lidt, før jeg fandt mit -høhø
Håber, at du får gavn af den :)[/quote]

Yep, på undersiden :tihi:

Vi skal nok få gavn af den, det er ligefør, den suger bedre end den store støvsuger!

Vi har en Dyson Animal…
Vi har köbt den hos Amazon.de
De har sikkert ogsaa Dyson-haandstövsugeren…

De har (super-sugerne) tit paa tilbud

Pröv at kikke her:

http://www.amazon.de/Staubsauger-ohne-Beutel-Haushaltsgeräte/b/ref=amb_link_50276165_10?ie=UTF8&node=163815031&pf_rd_m=A3JWKAKR8XB7XF&pf_rd_s=center-4&pf_rd_r=14H9MCM27K9HHF9TE4H2&pf_rd_t=101&pf_rd_p=466046353&pf_rd_i=3169211