Ebøger om alene hjemme problemer og aggression mellem hunde

Som lovet, poster jeg link her til de nyeste bøger om hunde :slight_smile: Jeg modtager altid gerne tips til emner og tak for alle de gode tips allerede :slight_smile:

http://www.tvhundogkat-shop.dk/shop/e-boeger-hund-29c1.html

KH Helle

Kære Helle

Alt andet lige er det så ikke meget svært at råde folk til hvad der virker adfærdsmæssigt i forhold til en given situation på et individ man ikke har mødt?

At kigge på noget video tvivler jeg altså på kan løse en alene hjemme problematisk særligt hensigtsmæssigt.

Men pøj pøj med dit projekt

[QUOTE=catsanddogs;1220882]Kære Helle

Alt andet lige er det så ikke meget svært at råde folk til hvad der virker adfærdsmæssigt i forhold til en given situation på et individ man ikke har mødt?

At kigge på noget video tvivler jeg altså på kan løse en alene hjemme problematisk særligt hensigtsmæssigt.

Men pøj pøj med dit projekt[/QUOTE]

En hver bog vil altid være generel, og det gælder disse, som alle andre bøger på markedet, du kan finde om hunde eller andre emner. Jeg anvender ikke video i mit virke.

Ang emner: tusind tak for de gode forslag - jeg skal nok se på dem løbende og vælge ud, hvad vi mener, der passer til en bog eller andet :smiley: Jeg vil dog gerne lige bede folk om at sende på [email protected] da jeg er meget sjældent på forummet :slight_smile: Stor tak og gog (bag)jul :slight_smile: