Ebony er en ægte hule-kat

I går aftes sad jeg og lavede en grov-sortering i min billedmappe på min mobil-telefon… Et yndet motiv var naturligvis min kat Ebony og jeg begyndte langsomt at ane et mønster, mens jeg klikkede billederne igennem - min kat dukkede op i poser, indkøbsnet, på mine skolepapirer, i skotøjs-æsker, bag gardiner og meget mere… Ebony er en ægte hulekat!
Kvaliteten kunne være bedre, da jeg har en oldsag af en mobiltelefon (der dog kan tage billeder) og mine billed-collage-evner i Paint kan nok diskuteres… Ikke desto mindre synes jeg at det er nogle skønne billeder af min skøre huleboer.
Håber I nyder dem ligeså meget som jeg gjorde!

… Mest af alt elsker min skønne kat dog at putte sig i alle de senge-muligheder lejligheden kan diske op med:

Helt sikkert! :smiley:
Katte der ligger de mærkeligste steder er et eviggyldigt motiv, som vi aldrig får nok af, så bliv du bare ved med at fotografere Ebony. :slight_smile:

Haha hvor er hun dog skøn! :slight_smile:

-LOL Jeg kan godt se at der danner sig en tildens når man ser dem alle…!

Hvor er hun dog bare kær altså… :inlove:

Mange tak Helle. :smiley:

Jeg synes også selv det skøre asen er ualmindeligt bedårende - tak. :smiley: Jeg var lige inde et smut forbi din hjemmeside. Ilder og kat gående frit sammen? Dét lyder kært! Savnede et par billeder, for det har jeg godt nok noget svært ved at forestille mig (har heller aldrig haft glæden af at hilse på en ilder). :tihi: I hvert fald: :wehuu:

[QUOTE=FinnFrode;581656]Helt sikkert! :smiley:
Katte der ligger de mærkeligste steder er et eviggyldigt motiv, som vi aldrig får nok af, så bliv du bare ved med at fotografere Ebony. :)[/QUOTE]
Det er jeg glad for at høre. :slight_smile:

… I så fald vil jeg lige tilføje et par billeder taget i eftermiddags. Jeg tager en middagslur næsten hver dag kæresten er på arbejde (jeg er en meget træt snart 21årig :ups:) og Ebony joiner sædvanligvis stor-spindende mig på sofaen, når hun har opdaget hvad jeg har for. I dag var ingen undtagelse. Jeg havde dækket mig med sofapuder for at holde på varmen (hmm, måske er jeg ved at blive lidt for meget ligesom min hule-byggende kat, eller også er jeg for doven:?) og Ebony syntes at det var vældig spændende at mase sig ind mellem sofapuden og mine ben. :tihi: Der lå man øjensynligt godt for spinde-lyde blev aflyst af sovelyde på ingen tid. :smiley:

Både hule og hygge på en gang. Hvad kan en kat ønske mere? :smiley:

:tihi: det kunne ligeså godt være Kaya… hun er ligeså tosset med kasser og poser :slight_smile:

Hvor sødt :wehuu:
Sådan en hule mis har jeg også han hedder bare Surfer :hjerte:

Hvor er hun bare skøn mis - slet ikke til at stå for!:smiley:
De billeder er simpelhen for skønne!:hjerte:

Det er hvad jeg kalder for en dejlig putte-kat :wehuu: