Eddie Spaghetti

Eddie er blevet aflivet i dag.

Han havde fået en stor byld på halsen. Vi var afsted hos dyrlægen i dag. Han kunne som sådan godt gøres rask igen, men det ville bl.a kræve dræn, daglig rensning og krave.

Da Eddie var som han var, så valgte vi at få ham aflivet. Vi snakkede det grundigt igennem inden vi tog derop.
Det ville være overgreb på ham hver dag når det skulle renses. Han ville enten panikke over kraven eller give op og slet ikke bevæge sig.
Det kunne og ville vi ikke byde ham.

Eddie har altid været lidt sær, men han faldt til her hjemme og blev til sidst en fantastisk kat :hjerte:

Her er meget meget stille nu. Mit lår er koldt.

Farvel du vilde og utilnærmelige kat. Du listede brægende ind i vores hjerter og der vil du altid blive.
Man skulle kæmpe for din tillid, men til gengæld fik man dig helt tæt på når du overgav dig

Du vil aldrig blive glemt :hjerte:

Åh, det gør mig frygteligt ondt :frowning:

Venligst
Dorthe

:kram:

Åh, ikke Eddie… :frowning:

Kæmpe :kram: herfra.

Og :lys: til Eddie Spaghetti.

:kram:
Så trist, men den rigtige beslutning at stoppe mens legen er god.
VH
Susanne

Så trist, men den rigtige beslutning at stoppe mens legen er god.
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak. Det har jeg lidt brug for at høre. For selv om jeg på dem ene side slet ikke er i tvivl om at det var det rigtige, så sidder den anden side og hvisker “hvad nu hvis?” Nu her efter man er hjemme og her er stille

Det er jeg rigtig ked af at høre, Camilla :frowning: Dejlige Eddie :hjerte:

Knus :kram:

:lys:

Jeg har stort set tudet mine øjne ud siden kl. 13.
Har det rigtigt svært. Han var jo ikke rigtigt syg. Men sammenholdt med hans psyke ville det bare ikke gå.

Men for helvede :ked:

Ord er fattige…

:kram:

:lys:

Det gør mig så ondt :ked:

:kram:

Det gør mig så ondt :frowning:

God rejse, Eddie Spaghetti :lys:
:kram:

Det gør mig ondt Camilla :ked: men jeg har samtidig dyb respekt for jeres måde at se “hele” katten på og agere ud fra det :trøste:

:lys:

Åh lille Eddie :ked: Godt han havde jer til at træffe den rigtige beslutning. :lys: Kæmpe :kram:

Det gør mig ondt :kram:

:lys:

Det gør mig ondt :frowning:
hvil i fred :hjerte:

Det gør mig virkelig ondt, Camilla :trøste:

Jeg forstår godt jeres overvejelser. Og også, at det er en forfærdelig svær beslutning at træffe, for man får jo desværre aldrig svar på spørgsmålet “hvad nu hvis…?”. Det tror jeg, man tager med sig, så længe man husker katten.

:kram:

Åh gør mig ondt :frowning: :trøste:
Kan godt genkende følelsen, du beskriver, men I kendte ham bedst og ved hvad der ville være bedst for ham i sidste ende. Og der gjorde I det rigtige, at i stedet for at vælge den egoistiske “Vi vil ikke miste dig” løsning, som ville være traumatisk for ham, så tænkte I på ham :hjerte: :lys:

Af kærlighed til Eddie valgte I den løsning, der var bedst for ham - det skal du tænke på, når du ind imellem tvivler. :hjerte:

:sørger: smukke Eddie

:lys: