Eddie

18-08-2012 – 01-12-2021

Wijelo’s Electric Edison – Eddie :broken_heart:

RW Surpreme Grand Champion Alter TICA

Surpreme Premier Fife

I dag måtte vi erkende at kampen var tabt og dine 9 liv brugt. :broken_heart:

Nu skal du have lov til at sove.

Tårerne triller, men vi ved at det var det rette efter et langt forløb.

Du har givet os så meget og når sorgen lægger sig lidt vil vi mindes alle de gode ting.

Måden du så let og elegant sprang op de højeste steder. :heart:

Måden du nussede mit øre når vi skulle sove og du lå på din egen hovedpude ved siden af min. :heart:

Vores frustration når du som den eneste af vores katte lykkedes at sikke af. Du var den bedste kvalitetschekker af vores hegn – Bisse :heart:

Udstillingerne som du elskede og hotelophold i udlandet, hvor du nød at have os for dig selv. :heart:

Poten som kom når vi ikke lige var færdige med at kæle og den måde du meget kraftigt bumpede dit hoved mod vores – utallige gange blev briller fedtede og kom til at sidde skævt.

Kæreste Eddie – du vil blive dybt savnet og dine potespor sidder printet i vores hjerter.

5 Synes om

Farvel, smukke og dejlige Eddie. Du er en af de katte, jeg altid vil huske. :hjerte:

1 Synes om

God rejse Eddie :lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram: :troste:

God rejse Eddie :lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram: :lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt, og jeg er glad for at have mødt ham. :kram:

:lys:

1 Synes om

Kram

1 Synes om

Et :lys: for Eddie og et kram til jer :heart:

1 Synes om

Smukke Eddie, hvor er det trist at læse han er draget over broen :hjerte:

:lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt, Lone. Det var alt for tidligt hans 9 liv løb ud .
VH
Susanne

1 Synes om

Tak alle sammen.
Det var et langt forløb som startede i februar med det vi mener var en lever/galdegangs betændelse.
Han var rigtig sløj, men rettede sig efter en langvarig kur med medrol og antibiotika.
Det gik nogenlunde og han fik en god sommer, men begyndte at tabe sig igen i august. Nye blodprøver viste stadig en påvirkning af leveren og forhøjede tal for infektion. Alle øvrige blodprøver var fine.
Scanning viste en lille ændring af leverens overflade.
Vi fravalgte at lægge ham i narkose for at få taget leverbiopsi.
Fra september til nu har han været fast på medrol og fået en langvarig kur med to forskellige former for antibiotika. Det havde i starten nogen effekt, men her til sidste var det tydeligt at det kun gik en vej. Nye blodprøver viste stadig leverproblemer og nu også anæmi. Han blev mere og mere træt og stoppede helt med at spise. I dag i forbindelse med aflivningen kunne dyrlægen mærke en masse omkring milten som ikke havde været der før og alle slimhinder var helt hvide.
Uden at være helt sikre regner vi med han har haft en eller anden form for langsomt udviklende cancer omkring lever og milt, så det var det rette tidspunkt.
Men kors hvor gør det ondt - han skulle være blevet dobbelt så gammel :sob:

7 Synes om

:kram: :lys:

1 Synes om

:riprip: smukke Eddie

:lys:

1 Synes om

:lys: :blomst: :kram:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

Hvil i fred Eddie :lys:
:kram:

1 Synes om

:kram:

:lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt :lys:

1 Synes om

:lys:

:kram:

1 Synes om