Eddies første tur i haven

Første gang Eddie var i haven :smiley:

Faxe og Yankie var med i haven. Eddie mente Faxe var spændende og rendte lige i måsen af ham…

Heeey… Hvor skal du hen?!

Vent på mig!

Hvad kigger du på?

Videre rundt i haven :smiley:

Så stopper du fandeme!

Jamen… Jeg ville jo bare… sidde her lidt… Bum bum bum

Hvad sker der nu?

Ej hvor heldigt! Jeg skulle også den vej. Så kan vi følges! :smiley:

Nu sætter jeg mig her op og så skrider du fandeme knægt!

Nå… Men så går jeg over og kigger i den store vandskål

Uhh græs!

Så var der en slange i haven, så jeg gik ind :wink:

Indenfor sad Ana og kiggede ud på drengene

Cognac? Hun sov

Skrid mor… Kan du ikke se far har stillet en kasse til mig? OG han har lagt ting på den så jeg har noget at sove med.

:smiley:

Hvor er han sød:-) Og hvor vil.han bare gerne lege med de STORE drenge:-):slight_smile:

Haha fede billeder!

Nå Faxe er ikke den pædagoiske type? :høhø:
Ej, Eddie er da også en klæbe-kat!

hahaha han følger helt vildt efter, han er vist en STALKER EDDIE! Ih det er spændende for ham, hvor er han sød.

:klapper: :klapper: :klapper:

Stakkels Faxe. Han ser ud, som om han allerede er PÆNT træt af hans skygge… :lol:

Det er vist ikke nemt at være støttepædagog, for en flapreøret kastratsanger. :høhø:

[QUOTE=Barky;1111253]Haha fede billeder!

Nå Faxe er ikke den pædagoiske type? :høhø:
Ej, Eddie er da også en klæbe-kat![/QUOTE]

Jeg synes faktisk Faxe er den sejeste i verden! :smiley: Jeg havde vappet Eddie en for længe siden :wink:

Ha ha det er kongens efterfølger :slight_smile: han er godt nok flot ham den store røde :slight_smile:

Jeg bøjer også hatten for Faxe. Han har meget tålmodighed! :smiley:

Jamen han vil jo bare berige de andre med hans pragtfulde selskab :hjerte:

Nårh, hvor sødt. :love2:

Har han efterhånden hilst på alle de andre misser? :slight_smile: Og hvordan går det med frøken Ana, der var så grim i sin mund…?

[QUOTE=Diana F;1111284]Nårh, hvor sødt. :love2:

Har han efterhånden hilst på alle de andre misser? :slight_smile: Og hvordan går det med frøken Ana, der var så grim i sin mund…?[/QUOTE]

Ja alle undtagen hystaden har accepteret ham :slight_smile: Så i dag fik Ana lov til at tage sin middagslur inde på kontoret hos Ole, mens Eddie var sammen med de andre 3 :slight_smile:
Så byttede de rundt igen da hun vågnede :slight_smile: Ana bliver bedre, men hun er bestemt ikke glad for ham. Jeg tør ikke lukke dem sammen endnu i hvert fald.
Irriterende når det nu var til hende han var købt :wink: Men men… Håbet lever endnu :smiley:

[QUOTE=PivC;1111288]Ja alle undtagen hystaden har accepteret ham :slight_smile: Så i dag fik Ana lov til at tage sin middagslur inde på kontoret hos Ole, mens Eddie var sammen med de andre 3 :slight_smile:
Så byttede de rundt igen da hun vågnede :slight_smile: Ana bliver bedre, men hun er bestemt ikke glad for ham. Jeg tør ikke lukke dem sammen endnu i hvert fald.
Irriterende når det nu var til hende han var købt :wink: Men men… Håbet lever endnu :D[/QUOTE]
Sådan nogle burmeserdamer kan være RET bestemte, jeg har selv een af slagsen :slight_smile:

[QUOTE=PivC;1111288]Ja alle undtagen hystaden har accepteret ham :slight_smile: Så i dag fik Ana lov til at tage sin middagslur inde på kontoret hos Ole, mens Eddie var sammen med de andre 3 :slight_smile:
Så byttede de rundt igen da hun vågnede :slight_smile: Ana bliver bedre, men hun er bestemt ikke glad for ham. Jeg tør ikke lukke dem sammen endnu i hvert fald.
Irriterende når det nu var til hende han var købt :wink: Men men… Håbet lever endnu :D[/QUOTE]

Mon ikke hun bliver glad for ham, når hun engang overgiver sig?

Det er håbet :slight_smile:

Det var da en dejlig serie. :hjerte:

Og stor ros til Faxe for hans tålmodighed, men det er nu af de gamle katte, de ny skal lære… :smiley:

[QUOTE=PivC;1111288]Ana bliver bedre, men hun er bestemt ikke glad for ham. Jeg tør ikke lukke dem sammen endnu i hvert fald.
Irriterende når det nu var til hende han var købt :wink: Men men… Håbet lever endnu :D[/QUOTE]

Så længe du selv kan sige, at hun bliver bedre, er der i høj grad håb forude :slight_smile: Med mit kendskab til hende ville jeg heller ikke lukke dem sammen foreløbig, men jeg er sikker på, det nok skal gå - og så skal Faxe nok få fred for sin stalker :lol: Til gengæld kan det være, I skal anskaffe jer en ordentlig mængde elefantsnot til at sikre alt løsøre, for der vil komme fart over feltet :smiley: