Eftelysning - Viby J, 8260 Stautrup - 3 farvet huskat

Vores søde, opsøgende og kælende hunkat Plop - på 1½ år - er blevet væk siden 19/06.

Ring til Marius på 30646763.

mange tak.
Marius

Hej Marius - og velkommen til Kattegale, selv om det er i en trist anledning. Er hun mærket? Neutraliseret?

Jeg kan se, du allerede har efterlyst Plop på Kattens Værn, men derudover kan du ogdå efterlyse på Dyrenes Beskyttelse - mange kigger et af de to steder.

Og så kan du finde flere gode råd i denne tråd Min kat er væk - hvad gør jeg?. Det med at sætte mange plakater op i lokalområdet er en rigtig god idé - og husk store, vellignende farvebilleder. Sørg for at at få kigget i alle udhuse og garager - og mobiliser også gerne nabolagets børn, for børn ser meget mere, end man tror…

Held og lykke med at få din smukke tortiepige hjem igen. :kryds::kryds::kryds:

Jeg er sikker på, det var Finns hensigt at sætte et link ind til artiklen også. Det plejer han nemlig :slight_smile: Den er her:

Min kat er væk - hvad gør jeg?

Jeg håber, I finder din smukke kat igen :kryds:

Mit bedste råd er at gå fra nabo til nago og spørg om du må få lov at kigge i deres skure, garager og hvpr hun nu kan være lukket inde.

Må jeg snuppe billede og tekst til FB. Kender en del der bor i det område :slight_smile:

Hej Finn.

mange tak - hun er nu også oprettet der.

Vh.
Marius

Hej Birthe

Det må du meget gerne.

Jeg takker.
marius

Og hold modet oppe - det sker faktisk ikke så sjældent, at en kat bliver fundet efter at have været væk i uger, ja sågar måneder… :slight_smile:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: