Vores søde, opsøgende og kælende hunkat Plop - på 1½ år - er blevet væk siden 19/06.
Ring til Marius på 30646763.
mange tak.
Marius
Vores søde, opsøgende og kælende hunkat Plop - på 1½ år - er blevet væk siden 19/06.
Ring til Marius på 30646763.
mange tak.
Marius
Hej Marius - og velkommen til Kattegale, selv om det er i en trist anledning. Er hun mærket? Neutraliseret?
Jeg kan se, du allerede har efterlyst Plop på Kattens Værn, men derudover kan du ogdå efterlyse på Dyrenes Beskyttelse - mange kigger et af de to steder.
Og så kan du finde flere gode råd i denne tråd Min kat er væk - hvad gør jeg?. Det med at sætte mange plakater op i lokalområdet er en rigtig god idé - og husk store, vellignende farvebilleder. Sørg for at at få kigget i alle udhuse og garager - og mobiliser også gerne nabolagets børn, for børn ser meget mere, end man tror…
Held og lykke med at få din smukke tortiepige hjem igen.
Jeg er sikker på, det var Finns hensigt at sætte et link ind til artiklen også. Det plejer han nemlig Den er her:
Min kat er væk - hvad gør jeg?
Jeg håber, I finder din smukke kat igen
Mit bedste råd er at gå fra nabo til nago og spørg om du må få lov at kigge i deres skure, garager og hvpr hun nu kan være lukket inde.
Må jeg snuppe billede og tekst til FB. Kender en del der bor i det område
Hej Finn.
mange tak - hun er nu også oprettet der.
Vh.
Marius
Hej Birthe
Det må du meget gerne.
Jeg takker.
marius
Og hold modet oppe - det sker faktisk ikke så sjældent, at en kat bliver fundet efter at have været væk i uger, ja sågar måneder…