Efterår

Og så er der vådt udenfor og blader i trillionervis…og halvdelen slæbes med herind.
Gulvene er fine når jeg går i seng, men når jeg står op kan man pløje dem :doh:
Jeg kan ikke blive enig med mig selv om, om det er en rengøringsdame eller en bondemand jeg skal have til gulvene :argh:
Ranya havde en pind på 30 cm med op på køkkenbordet for lidt siden -what den fulgte med i halen

:):slight_smile:

Tak for alle jeres dejlige svar - og Felis :

Tusind tak for de flotte billeder - de beskriver efterårets brændte farver på smukkeste vis.

:tak:

[quote=Felis;267460]Sådan et efterårsvejr som det har været i dag, kan jeg sagtens undvære:thumbdown:

Men hvis vejret er godt, nyder jeg de flotte farver…som eks. på billederne her[/quote]
Damn, nogle flotte billeder!! :uha: :uha:

:):):):slight_smile:

Ja, de er bare så utroligt smukke - ingen farver kan måle sig med naturens.

:ok:

[quote=Therese;267557]:):):):slight_smile:

Ja, de er bare så utroligt smukke - ingen farver kan måle sig med naturens.

:ok:[/quote]

Enig!! Det kan være så smukt, at man er nær ved at knibe en lille tåre :slight_smile:

:ked::ked:

Guuuuuuuuuuuuuuud, er du oz kommet i dén alder ???

:høhø:

Det er skrækkeligt, men sådan har jeg det også hvis noget er særligt smukt, rørende, dejligt, yndigt…

En nyfødt baby… et brudepar… Silke… listen er lang

:inlove::inlove::inlove:

[quote=Therese;266541]:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Så er det vist blevet efterår.

Jeg er vild med efteråret - alle de smukke, gyldne nuancer på bladene - duften af tung muld og forfald.

Der er nu noget hyggeligt ved de mørke aftener, at sidde inde i varmen med tændte stearinlys og hygge med en god bog, venner og familie.

Og så kommer vinteren snart - med sne og frost - det er bare så smukt , sådan en frostklar dag med høj, blå himmel og sne der vælter ned i kaskader.

Hvad synes du om efterår/vinter ??

:snemandsdans[/quote]

Jeg er helt enig.
Jeg elsker det. :wehuu:

BGuuuuuuuuuuuuuuud, er du oz kommet i dén alder ???[/B]

BDet er skrækkeligt, men sådan har jeg det også hvis noget er særligt smukt, rørende, dejligt, yndigt…[/B]

BEn nyfødt baby… et brudepar… Silke…[/B] Blisten er lang[/B]

:inlove::inlove::inlove:[/quote]

Yes, og efter jeg mistede min mormor i foråret, så skal der ENDNU MINDRE til… og jeg troede ellers ikke, det kunne blive værre!!! :S :S

:):slight_smile:

Ja, vi må bare lære at leve med det.

Mit barnebarn har vidst det i mange år (han bliver snart 9 år) - og vi har for længst talt om, at farmor bare græder af glædelse.

:slight_smile:

Her i foråret ringede han til mig :

Farmor ?? Du får et brev i morgen fra mig - og jeg kan lisså godt sige dig med det samme at du kommer til at græde over det

-LOL-LOL-LOL-LOL

Og drengen fik ret - for det var en lille tegning af en regnbue, og der stod at han savned mig og elskede mig.

:hjerte: :ked: :hjerte: :ked:

[quote=Therese;267949]:):slight_smile:

Ja, vi må bare lære at leve med det.

Mit barnebarn har vidst det i mange år (han bliver snart 9 år) - og vi har for længst talt om, at farmor bare græder af glædelse.

:slight_smile:

Her i foråret ringede han til mig :

Farmor ?? Du får et brev i morgen fra mig - og jeg kan lisså godt sige dig med det samme at du kommer til at græde over det

-LOL-LOL-LOL-LOL

Og drengen fik ret - for det var en lille tegning af en regnbue, og der stod at han savned mig og elskede mig.

:hjerte: :ked: :hjerte: :ked:[/quote]

Hvor kært, han lyder som en god dreng!! :slight_smile: