Og så er der vådt udenfor og blader i trillionervis…og halvdelen slæbes med herind.
Gulvene er fine når jeg går i seng, men når jeg står op kan man pløje dem
Jeg kan ikke blive enig med mig selv om, om det er en rengøringsdame eller en bondemand jeg skal have til gulvene
Ranya havde en pind på 30 cm med op på køkkenbordet for lidt siden -what den fulgte med i halen
:)
Tak for alle jeres dejlige svar - og Felis :
Tusind tak for de flotte billeder - de beskriver efterårets brændte farver på smukkeste vis.
[quote=Felis;267460]Sådan et efterårsvejr som det har været i dag, kan jeg sagtens undvære:thumbdown:
Men hvis vejret er godt, nyder jeg de flotte farver…som eks. på billederne her[/quote]
Damn, nogle flotte billeder!!
:):):)
Ja, de er bare så utroligt smukke - ingen farver kan måle sig med naturens.
[quote=Therese;267557]:):):)
Ja, de er bare så utroligt smukke - ingen farver kan måle sig med naturens.
[/quote]
Enig!! Det kan være så smukt, at man er nær ved at knibe en lille tåre
Guuuuuuuuuuuuuuud, er du oz kommet i dén alder ???
:høhø:
Det er skrækkeligt, men sådan har jeg det også hvis noget er særligt smukt, rørende, dejligt, yndigt…
En nyfødt baby… et brudepar… Silke… listen er lang
[quote=Therese;266541]
Så er det vist blevet efterår.
Jeg er vild med efteråret - alle de smukke, gyldne nuancer på bladene - duften af tung muld og forfald.
Der er nu noget hyggeligt ved de mørke aftener, at sidde inde i varmen med tændte stearinlys og hygge med en god bog, venner og familie.
Og så kommer vinteren snart - med sne og frost - det er bare så smukt , sådan en frostklar dag med høj, blå himmel og sne der vælter ned i kaskader.
Hvad synes du om efterår/vinter ??
:snemandsdans[/quote]
Jeg er helt enig.
Jeg elsker det.
BGuuuuuuuuuuuuuuud, er du oz kommet i dén alder ???[/B]
BDet er skrækkeligt, men sådan har jeg det også hvis noget er særligt smukt, rørende, dejligt, yndigt…[/B]
BEn nyfødt baby… et brudepar… Silke…[/B] Blisten er lang[/B]
[/quote]
Yes, og efter jeg mistede min mormor i foråret, så skal der ENDNU MINDRE til… og jeg troede ellers ikke, det kunne blive værre!!! :S :S
:)
Ja, vi må bare lære at leve med det.
Mit barnebarn har vidst det i mange år (han bliver snart 9 år) - og vi har for længst talt om, at farmor bare græder af glædelse.
Her i foråret ringede han til mig :
Farmor ?? Du får et brev i morgen fra mig - og jeg kan lisså godt sige dig med det samme at du kommer til at græde over det
-LOL-LOL-LOL-LOL
Og drengen fik ret - for det var en lille tegning af en regnbue, og der stod at han savned mig og elskede mig.
[quote=Therese;267949]:)
Ja, vi må bare lære at leve med det.
Mit barnebarn har vidst det i mange år (han bliver snart 9 år) - og vi har for længst talt om, at farmor bare græder af glædelse.
Her i foråret ringede han til mig :
Farmor ?? Du får et brev i morgen fra mig - og jeg kan lisså godt sige dig med det samme at du kommer til at græde over det
-LOL-LOL-LOL-LOL
Og drengen fik ret - for det var en lille tegning af en regnbue, og der stod at han savned mig og elskede mig.
[/quote]
Hvor kært, han lyder som en god dreng!!