Efterkrav?

Er der nogle, som ved hvad det koster, at få sendt et brev pr. efterkrav?!

Har nemlig fundet en som jeg lige skal have overtalt til at sende billetterne til mig uden, at jeg først skal smide næsten 900,- i nakken på ham… (Altså de famøse Jeff Dunham Billetter!! :rock:)

EDIT: Har lige fået ham til at forsøge sig med Trendsales, hvor der vil være en hvis sikkerhed for os begge, men han stadig kan få pengene med det samme… Han ville vende tilbage når han har set på det! Kryds fingre for at jeg/vi skal ind og se Jeff Dunham d. 11. april kl 20!!!

Så vidt jeg husker er der ikke noget der hedder efterkrav længere…kan også kun finde rekommanderet eller værdibrev på PestDKs hjemmeside…

Efterkrav findes ikke længere hos private. Kun hos firmaer.

Hm… Så er det godt at han så gerne vil af med billetterne at han melder sig ind på trendsales!! :rock:

:kryds: For at han er seriøs!

Hm… Det var sikkert for dyrt… :S Men det er da noget f…! Så har man jo faktisk ingen sikkerhed som privat sælger… :?

Altså, dybest set, så er der jo heller ingen garanti for, at man får den rigtige vare, bare fordi der er handlet pr. efterkrav. Du må jo først åbne brev/pakke, når der er betalt, og der kunne lige så godt være enten falske billetter eller overhoved ingenting indeni.
Men som de andre siger, så findes der nu kun efterkrav for virksomheder med erhvervsaftaler.

Hm, tror jeg ikke. For firmaerne sender jo stadig pr. efterkrav til private. Det findes bare ikke mere private imellem.

Der er Paypal, men jeg kan ikke huske hvorfor det skulle være sikkert :slight_smile:

Jeg sælger altid selv KUN, når der er forudbetalt til min bankkonto. Det drejer sig primært om studiebøger. Hvis folk vil have mine bøger til en slik, så må de også stole på, at jeg er reel. Som alternativ har de dog også altid mulighed for at møde mig personligt, men de kan de jo kun, hvis de er fra området.