Efterlyser engangssevice

Til hobbyudstillingen d. 2. maj skal folk jo ikke sulte så der laves en madbod og to af mine hittemisse ejere hjælper. Ida der har Simba nogen og tres og Savannah 47 og Inga der har Savannah nogen og halvtres og Savannah 48 er henholdsvis bager/konditor og cantinemedarbejder i et stort firma, så de har styr på tingene. Desuden laver min gamle mor på snart 87 en maaaasse frikadeller (hun kan lave deller så englene synger og jeg fatter ikke hvordan hun gør)…MEN
nu kommer jeg til sagens kerne :tihi:
Jeg vil jo helst ikke have udgifter og fik en tanke da jeg kørte hjem fra Aldi her lige før. Jeg har, og det har mange andre sikkert også noget ubrugt engangsservice liggerne i en af skufferne i kækkenet og hvorfor ikke få det brugt. Så her kommer mit spørgsmål.
Er der nogen der har engangstallerkner (helst flade) liggende, krus, engangsknive og gafler og teskeer æiggende de kunne tænke sig at donere til d. 2. maj, så kunne Hittekat.dk spare den udgift? Jeg har lavet en hylde inde på gæsteværelse hvor tingene lægges og senere pakkes de ned i kasse, for jeg havde både en stak frokosttallerkner en lille håndfulde knive og gafler.
Hvis nogen har noget engangsservice de ikke skal bruge og vil hjælpe, tager jeg gerne imod det i Hedensted.
Til orientering HAR jeg fødevarestyrelsens accept til at måtte have en madbod d. 2. maj

altså hvis du gider vaske op har jeg en kasse ass. postelin…ved ikk hvad der er, men det ka’ der findes ud af…hvis ?

Jeg er ret sikker på at jeg har en lille rest engangsservice fra Birmaringens tid - det tager jeg lige med i Hedensted. Tror ikke der er så meget, men jeg kommer med det jeg kan finde :wink:
VH
Susanne

er ret sikker på vi kan få fat på alt det engangsservice der er behov for, men det ved vi med sikkerhed imorgen

NUI, det lyder supergodt, Johnny. Jeg venter i spænding.
Jim, tak for tilbuddet, men det er kun engangsservice, for jeg ved ikke om der i det hele taget er vand i lokalet, og opvask er jeg allergisk over for:høhø:

Jeg har noget, du godt må få. Men hvis Johnny kan skaffe ad libitum, kan det jo nok ikke betale sig.

Ja, vi venter lige og ser om Johnny kan trylle:pompom:

Jeg har en masse krus i størrelse fadøl… (kan ikke helt huske om det er 33 eller 50 cl)

Så hvis nogen skal op ad i landet, eller nogen fra området her (Hadeslev/Åbenrå) skal til udstilling kan de få dem med.

(Men kontakt mig lige på facebook, for jeg orker ikke at skrive herinde, da det tager en krig, fordi den springer´halvdelen af alle anslag over og jeg skal dobbelt taste og holde øje)

Jeg har en masse krus i størrelse fadøl… (kan ikke helt huske om det er 33 eller 50 cl)

Så hvis nogen skal op ad i landet, eller nogen fra området her (Hadeslev/Åbenrå) skal til udstilling kan de få dem med.

(Men kontakt mig lige på facebook, for jeg orker ikke at skrive herinde, da det tager en krig, fordi den springer´halvdelen af alle anslag over og jeg skal dobbelt taste og holde øje)

Måse ka jegoså affe tllerkner ogbestk, det ed je p madag

[QUOTE=kamikaze;1226596]NUI, det lyder supergodt, Johnny. Jeg venter i spænding.
Jim, tak for tilbuddet, men det er kun engangsservice, for jeg ved ikke om der i det hele taget er vand i lokalet, og opvask er jeg allergisk over for:høhø:[/QUOTE]
Meget kan du sætte mig til, men at vaske op er bare ikke en mulighed… Det er hadejob no.1 over alle :slight_smile:

Vi har engangs tallerkner i plast, du kan få af os, vi medbringer dem til Hedensted,

hvor mange vil du gerne have ??

[QUOTE=Jeanette;1228006]Vi har engangs tallerkner i plast, du kan få af os, vi medbringer dem til Hedensted,

hvor mange vil du gerne have ??[/QUOTE]
Supergodt…alle dem I kan undvære:thumbup:

Er 100 stk nok ??

100 er fint. Det er jo nærmest umuligt at gætte hvor mange der behøves, men hvis vi antager der kommer 70 katte og de har lige så mange mennesker med, måske flere OG så standholdere og de besøgende. Jeg vil tro (OG det ER bare et gæt) der ialt skal bruges 300 tallerkner/pølsebakker, 300 krus og 70 knive, gafler og 40 teskeer.