Efterlyser Runa

Runa er væk, hun har ikke været hjemme i 2 dage. :(Vi har sat efterlysnings sedler op rundt omkring i byen. Vi bor i Havndal nord for Randers.

Hvis nogen ser hende: Runa er en lille hunkat, lysebrun med mørke striber. Hun er knap 10 måneder, er steriliseret. Og hun er øremærket FLT273.

[QUOTE=Milles mor;558031]Runa er væk, hun har ikke været hjemme i 2 dage. :(Vi har sat efterlysnings sedler op rundt omkring i byen. Vi bor i Havndal nord for Randers.

Hvis nogen ser hende: Runa er en lille hunkat, lysebrun med mørke striber. Hun er knap 10 måneder, er steriliseret. Og hun er øremærket FLT273.[/QUOTE]

Jeg kender nogen, der bor i Havndal. Hvis du har et billede, så vil jeg sende det til dem.

Jeg har desværre ikke noget billede af Runa, men jeg har et af Emma, som er næsten identisk med Runa. desværre kan jeg ikke finde ud af at lægge billeder ud i en tråd. Men det første billede i mit album er af Emma. Eneste forskel på de to er at Runa ikke har en hvid plet øverst på brystet.
Kan du sende billedet til dem fra mit album?

Venlig hilsen Milles mor

Det kan jeg sagtens. Jeg skal nok sige, de skal holde øje. Må jeg spørge, i hvilken ende af byen, du bor? Dem, jeg kender, bor i den ende, hvor skolen ligger. Men byen er selvfølgelig ikke så stor, så katten kan jo sagtens komme vidt omkring.

Det ville være fint, tak for din indsats.
Jeg bor i den anden ende, i nærheden af automekanikeren.

Venlig hilsen Milles mor

Er der noget nyt om Runa? Jeg har sendt billedet til dem, jeg kender, så jeg ved, at de nok skal holde udkig, hvis der stadig er grund til det.

Nej der er desværre ikke noget nyt. Vi lader også efterlysnings sedlerne sidde på telefonpælene og hvad de ellers er sat op på. Jeg skal nok give besked her i tråden når der sker noget nyt. Foreløbig mange tak for din hjælp.

Venlig hilsen Milles mor