Efterlyser transport-hjælp

Shop til dyr har været så søde, de vil donerer noget til Hittekatteudstillingen. Problemet er tingene skal hentes og der er lidt langt til Tappernøje. Hvis der er nogen der vil hente pakken/kassen hos
Shop til dyr
Karlshøj 34
4733 Tappernøje
tlf: 40561740
vil jeg blive SÅ glad:thumbup:…og hvis det kunne være hurtigt så tingene kunne tages med til Hedensted ville det være optimalt.
Hvis ikke er det også fint det kommer på dagen d. 30.4.

Brita, de har 1,5 km. til deres nærmeste GLS pakkeshop, måske den kunne sendes for et relativt beskedent beløb? Få den sendt herover til nogen med GLS scanne kode? (Læs: Hvis du køber pakkelabel og sender dem idag, så de smider af inden kl. 12,00 imorgen hos Min Købmand i Tappernøje, så er den et sted i Jylland på fredag, så det kan komme med til Hedensted - du må gerne bruge min modtageradresse)
VH
Susanne

Jeg fik først afslag mht donation, men efter endnu en mail, skrev de så de gerne ville donerer forskellige ting, men det skulle hentes hos dem. Så jeg tør ikke forlange noget for så risikerer jeg det hele ender i ingenting. Det gør det så måske også alligevel, men jeg prøver lige først om der kan skaffes en kurer

Nu har jeg mailet dem OM de vil være søde at sende pakken med GLS og så donerer jeg selv fragten. Have pakken/donationen, VIL jeg fisme

Ellers sig til er tit på Sjælland hvis nogen kan komme med den til lastbilen

Det er sødt af dig, men nok en umulighed. Men jeg håber det løser sig. Jeg har mailet dem at hvis de vil sende pakken/kassen, så betaler jeg selv for fragten. Den smule penge kan ikke vælte min økonomi (ellers var den væltet for længst da jeg for få dage siden måtte betale 21.616 kr for at få min dyttebil lavet