Efterlyses i Randers: Stribet huskat savnes meget (FUNDET IGEN!)

Hunkat øremærket XLT169. Buttet, kælen, stribet 4 farvet brun sort + rød og hvide felter (hvid omkring hagen). Har lille rød stribe i panden mellem ørene og aftegning af “sommerfugl” omkring næsen. Kan ikke lide at blive løftet. Forsvundet fra Rådmands Boulevard i Randers mandag nat.

Bemærkninger:
Ring til 20715857 med evt. oplysninger eller mail på [email protected]

Jeg kender flere der bor i Randers. Har du lavet en facebook efterlysning, som jeg evt kan linke til på facebook.

Krydser fingre for at hun snart kommer hjem til dig igen.

Har desværre ikke Facebook konto.

Jeg var ellers lige ved at ryge ud af mit gode skind, da så "hittekat Viborg"s billeder : http://www.kattegale.dk/forum/album.php?albumid=2360&attachmentid=66453 for den ligner den helt vildt…

Lidt bedre Billlede

[QUOTE=Anne_S;910065]Hunkat øremærket XLT169. Buttet, kælen, stribet 4 farvet brun sort + rød og hvide felter (hvid omkring hagen). Har lille rød stribe i panden mellem ørene og aftegning af “sommerfugl” omkring næsen. Kan ikke lide at blive løftet. Forsvundet fra Rådmands Boulevard i Randers mandag nat.

Bemærkninger:

[/QUOTE]

Hvor er hun en fin stribemis…

Jeg kan se, du allerede har efterlyst hende på både Kattens Værn og Dyrenes Beskyttelse. Det er godt :ok:

Og så kan du kan finde flere gode råd i denne tråd Min kat er væk - hvad gør jeg?. Det med at sætte mange plakater op i lokalområdet er en rigtig god idé - og husk stort, vellignende farvebillede. Sørg for at at få kigget i alle udhuse og garager - og mobiliser også gerne nabolagets børn, for børn ser meget mere, end man tror…

Held og lykke med at få hende hjem igen. :kryds::kryds::kryds:

[B]Hurra, hun kom hjem i nat, uden tegn på overlast men sulten og tørstig :slight_smile:

Mvh
Anne[/B]

[QUOTE=Anne_S;910065]Hunkat øremærket XLT169. Buttet, kælen, stribet 4 farvet brun sort + rød og hvide felter (hvid omkring hagen). Har lille rød stribe i panden mellem ørene og aftegning af “sommerfugl” omkring næsen. Kan ikke lide at blive løftet. Forsvundet fra Rådmands Boulevard i Randers mandag nat.

Bemærkninger:

[/QUOTE]

Sikke en dejlig opdatering!
Velkommen hjem til den lille :smiley:

[QUOTE=Anne_S;911708][B]Hurra, hun kom hjem i nat, uden tegn på overlast men sulten og tørstig :slight_smile:

Mvh
Anne[/B][/QUOTE]

Herligt, så må hun rigtig forkæles

Tak for update
:slight_smile:

Dejlig nyhed - så er det frem med godbidderne og tonsvis af nusseri

Åh, det var godt :wehu:

Tak for en dejlig opdatering!

:klap:Dejlig opdatering!
Husk at slette efterlysningerne af hende.

Dejlig opdatering, tak. :thumbup:

Dejligt for dig ! :juhu::juhu::juhu:

Dét var godt! :slight_smile:

:juhu:Dejligt for dig !