Efterlysning af kat med Dusør!

Kære allesammen

Jeg håber at det vil hjælpe at spredde ordet lidt herinde.

Vores elskede lille missedreng er forsvundet fra vores bopæl på bøgely i bramming idag d. 10 februar og er ikke set siden klokken 9 imorges, hvilket er højest usædvaneligt.

Beskrivelse:

Eddie er næsten 3år, han er grå/sort stribet, har 4 hvide poter med lyserøde tæer, tyk mellemlang pels, nogle små totter på ørene, hvid på maven samt en smule hvid på den ene side af mulen.

Han er blanding af huskat/maine coon og ligner en lang alm kat med lidt ekstra tyk pels.

Han er kastreret og chippet i nakken og er meget kælen.

Ved du hvor han er eller kan du lede os på sporet af ham udlover vi en dusør på 3 000kr.

Du kan kontakte os på 42 37 36 70

Mvh

Lasse petersen

Hejsa. Hvis ikke du allerede har gjort det, bør du efterlyse ham på Kattens Værn og Dyrenes Beskyttelse. Hvis nogen finder ham, vil de sikkert kigge et af de to steder.

Og så kan du finde flere gode råd i denne tråd Min kat er væk - hvad gør jeg?. Det med at sætte mange plakater op i lokalområdet er en rigtig god idé - og husk stort, vellignende farvebillede. Sørg for at at få kigget i alle udhuse og garager - og mobiliser også gerne nabolagets børn, for børn ser meget mere, end man tror…

Et billede her i tråden er også en god idé.

Held og lykke med at få jeres Eddie hjem igen. -jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser

Her er nogle billeder af Eddie, der er omdelt plakater med numre billeder osv. Byens børn er igang og vi har ledt med lys og lygte hele natten samt dagen idag, dog uden held.

For satan det er ikke sjovt.

Er han vant til at komme ud?

Du kan drysse lidt af hans grus ud ved dit hus, det vil hjælpe ham til at lugte sig frem, hvis han er blevet væk

Kan han være blevet lukket inde i et skur eller en garage her i vinterkulden? Det sker ikke så sjældent, så det kan være en idé at få lov at kigge den slags steder…

Men hvor er han dog en fin og dejlig dreng…:hjerte:

Jeg har været og banke på samtlige 200 huse her i lokal området, dem der var hjemme kiggede i deres skure og garager. Dog er der nogle som stadig mangler da der endnu ikke er kommet nogen hjem.

Vi har strøget kattegrus med tis rundt omkring i haven, Eddie og hans bror Mandfred kommer ud en gang om dagen når vi er hjemme til det og kun hvis det kan gøres inden det bliver mørkt.

Det var på sådan en tur igår klokken 09.30 at Mandfred kom alene hjem og at Eddie blev væk.

Ellers er de normalt ikke ude, sådan som ude katte nu er det.

Hmm… Vil de gå i sele? Så kan du måske prøve at gå ud sammen med Mandfred?

Igår da det stod klart han var forsvundet (Det var minus grader og det sneede) lukkede jeg Mandfred ud for at finde Eddie. Han kom dog alene hjem igen. Idag efter at have løbet byen rundt, tog jeg ham ud i sele. Han snuste rundt omkring i haven og var især vild med det kattegrus vi havde strøget. Vi kom også lidt rundt omkring i kvarteret, men der kom dog ikke noget resultat ud af det.

Håber I finder ham i god behold. Men det lyder til I gør, hvad I kan.
Han er godt nok en fin missedreng :hjerte:

Vi gør alt hvad vi kan, har selv brugt de sidste tre dage uden dørs, stemt på dørklokker, hængt sedler op, ledt og kaldt… osv.

Stadig intet spor af ham endnu, vi frygter lidt at han er blevet lukket inde ligesom folk er taget på vinterferie i søndags.

Tiden vil vise hvad der sker, vi gør ihvertfald vores bedste for at finde ham den lille stakkel.

Jeg håber I får ham fundet snart :kryds:

Det kan dog være at I til fremtiden skal kigge på mulighederne for en katteindhegning? Der kan ses en masse forskellige løsninger på denne side

Tak for links, det bliver helt klart aktuelt fremover.

håber at I får jeres dejlig kat hjem igen. flot at I gør så meget - hatten af for det.

at lægge en seddel i alle postkasser kan også anbefales - man kan jo bruge den samme som man hænger op. Ikke alle får set dem som hænger - og skulle folk så se/høre noget har de telf lige ved hånden

Han er netop blevet fundet død.

:kram:

:rip::trøste: Gør mig ondt

Åh nej, det gør mig ondt at læse.
:lys:
mvh
Yvonne

:kram:

Det gør mig virkeligt ondt, men i det mindste ved I hvad der er sket ham. Uvisheden er det værste.

:rip:

Åh det er jeg ked af at høre. Jeg havde sådan håbet at I fik ham hjem igen :frowning:

Det gør mig så ondt. :sorry: