Efterlysning! Alfred er væk ;(

Hej Alle, vores dejlige lille huskat Alfred hoppede ud af vinduet I går aftes. Vi ledte efter ham indtil kl. 3.30 I nat og igen fra kl 7.30 I morges indtil nu. Vi har registreret eftersøgning I katteregisteret og Dyrenes Beskyttelse. Vi har efterlyst ham på Dyre Eftersøgning Vejle på Facebook og sat sedler op rundt I Vejle by. Hvis der er nogen der har set Alfred eller mener at have set ham må I meget gerne give mig et kald på telefon 28267789 eller sende mig PB på Facebook. Alfred er 5 og en halv måned, gråstribet med hvide poter, hvid mave og lidt hvide aftegninger I ansigtet. Han er dybt savnet og håber inderligt at der er nogen der har set ham ;( :hjerte: PS. Jeg har forsøgt flere gange at vedhæfte et billed uden at det vil lykkedes. Jeg kan dog sende et billed!

Her er nogle gode råd til, hvad man kan gøre når éns kat er løbet væk:

Min kat er væk - hvad gør jeg?

Det er især et godt råd at sprede grus fra kattebakken omkring huset, så han kan lugte, hvor han bor.

Jeg håber, Alfred snart finder hjem igen!

Hej Cecilie, tak for de gode råd. Vi har gjort alt hvad der tilrådes og vi bliver selvfølgelig også ved med at lede. Tak det håber vi også, for han er godt nok savnet.

Jeg har samlet diverse hints på min hjemmeside, måske der er noget du kan bruge
www.rosenly.dk

Kan ikke huske om jeg har det med på hjemmesiden, men husk at ringe til dyrlæger i området (også dem lidt længere væk, hvis de har haft vagt i week-end’en), hvis der er sket ham noget kan være bragt til dyrlæge.

Håber han snart er hjemme igen:kryds:
Håber også du opdaterer, når han er hjemme igen