EFTERLYSNING : Amistia Free Style er blevet væk/stjålet ! Fundet igen

Nr. 2 af dagens absolut bedste nyheder!!! Hvor er det bare fantastisk! Tillykke med at den smukke dreng nu er hjemme i god behold hvor han hører til og er elsket!

Jeg har grædt af glæde i dag - sammen med Dorthe :love2:

Dorthe fik en opringning fra en ukendt person i aftes ved 23-tiden, at hendes kat vist nok var i deres have . . . . :surrender1: Og JA . . . det var han . . . HURRA

Så nu venter hun bare på, at politiet vil tage hendes anmeldelse om indbrud, hærværk og kidnapning af hendes kat, alvorlig :bebe:
Det har været en meget voldsom oplevelse for både hende og i særdelshed hendes katte . . . og hun ønsker ikke for nogen overhovedet, at skulle opleve det, som de har været igennem :uha:

Dejligt at læse at han er hjemme igen. Marina herinde fra fik jo desværre aldrig sine to burmesere tilbage efter hendes indbrud, hvor det “kun” var de to katte der var blevet taget.

DET var dog en glædelig nyhed…jamen dog, helt fantastisk!

Dejlig, dejlig nyhed :slight_smile:
Kan det tænkes, at det er en hund, der har revet hul i hegnet?

Jeg må indrømme at kidnapningsteorien lyder lidt mærkelig.

Mon ikke han “bare” er stukket af da løbegården er blevet ødelagt og har været på damejagt :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;878818]Jeg må indrømme at kidnapningsteorien lyder lidt mærkelig.

Mon ikke han “bare” er stukket af da løbegården er blevet ødelagt og har været på damejagt :)[/QUOTE]

Ja enig. Når jeg læser det så minder det meget om da min hankat blev væk. Vi boede ude på landet med kun 2 naboer tæt ved. Nettet (stålnet) i vinduet til hans værelse var sprættet op, og værelset var fyldt at hår, men ingen Pyrus. Det lignede der havde været en slåskamp, men vi havde intet hørt.
Og Pyrus var som sunket i jorden. Vi ledte og ledte, naboens sporhund var med, men Pyrus var væk. Vi kaldte og kaldte i 1½ døgn, aftene efter var jeg ude og kalde en sidste gang ingen nat tid, og pludselig kom der svar, og Pyrus var faktisk lige bagved vores hus. Vi er ret sikker på at en hankat brød ind til ham og Pyrus stak af i angst og har ligget og trykket sig. Og kom først frem da han selv følte sig sikker.

Det der er sket hos Dorthe minder meget om det samme, og vil også forklare at hun skriver at to andre katte har lidt skrammer. Så der har måske været en anden grov hankat på besøg, og Luffe er blevet skræmt og har sikkert gemt sig meget tæt ved, og blev så mere tryg i går aftes og kom frem.

Hvis nogen ville kidnappe en kat, så er jeg ret sikker på at de er ret ligeglade med hvad og hvor meget der bliver skrevet hist og pist på Facebook.

Men det er alt sammen lige meget hovedsagen er at han er kommet hjem :thumbup:

Og de ville nok heller ikke smide den af i naboens have 2 dage senere.

Nej det ville nok være lige tæt nok på gerningstedet :wink:

[QUOTE=DK Thomani;878818]Jeg må indrømme at kidnapningsteorien lyder lidt mærkelig.

Mon ikke han “bare” er stukket af da løbegården er blevet ødelagt og har været på damejagt :)[/QUOTE]

At han “bare” er stukket af, nu da muligheden bød sig, lyder meget fornuftigt! Men for hulan, hvor var det godt han kom hjem igen! :slight_smile:

Knus Gitte

Hvor er det dejligt at han er hjemme :slight_smile:

Dejlig nyhed. :slight_smile: