Efterlysning: hankat 5 mdr bortløbet 30/6 12

Vores kattekilling Buller har forvildet sig hjemmefra lørdag eftermiddag d. 30/6! Han skulle først øremærkes på onsdag, så hjælp meget gerne med at videresende denne efterlysning.
Vi bor i Rødovre, men på grænsen til både Vanløse, Valby, Frederksberg og Hvidovre, så han kan også være fundet der.
Særlige kendetegn:
Gråstribet hankat med cafe-latte farver på maven. Brune øjne. Hvide poter med en brun tå på hver bagpote. Sort halespids. Mørkebrune trædepoter.
Vejer ca. 2,2 kg (er lidt større end på foto). Er ekstremt kælen, tillidsfuld og tålmodig.
Tlf.: 50406391.

…(er lidt større end på foto)… der er desværre ikke noget foto !

Håber i finder ham igen !!!

Jeg kan se, du allerede har efterlyst ham på både Kattens Værn og Dyrenes Beskyttelse - godt. :ok: Jeg låner lige billedet derfra:

Og så. kan du kan finde flere gode råd i denne tråd Min kat er væk - hvad gør jeg?. Det med at sætte mange plakater op i lokalområdet er en rigtig god idé - og husk stort, vellignende farvebillede. Sørg for at at få kigget i alle udhuse og garager - og mobiliser også gerne nabolagets børn, for børn ser meget mere, end man tror…

Held og lykke med at få Buller hjem igen. :kryds::kryds::kryds:

Det var dog trist, og så lige inden han skulle øre mærkes. Jeg håber virkelig I finder ham, skal nok sprede rygtet og holde øjne og øre åbne!

Husk også at efterlyse ham hos Inges kattehjem og Værn for værgeløse dyr i rødovre. Det er her de fleste katte fra det område bliver indleveret

:kryds: for at i får jeres smukke lille Buller hjem igen allerhelst allerede igår!

Han ligner min barndoms katte. :hjerte: ( er fra Vanløse )

Håber han kommer hjem.