Efterlysning.. har nogen set et shoppe gen et sted

Jeg har lige siddet i to timer og klikket rundt på zooplus… Jeg har bestemt mig for at jeg meget gerne vil havde nogle forskellige ting, men jeg får bare altid tømt og fyldt kurven 5 gange…

Jeg har ikke noget imod at gå på shoppetur, men hver gang tænker jeg “hvad skal jeg dog bruge det skrammel til”
Patrick driller mig ofte, fordi jeg kan bruge en dag i gågaden uden at købe noget… (endda selvom det er hans dankort jeg går rundt med)
Patrick overlader ofte gerne hans dankort til mig, for han kan ikke gå ned i gågaden uden at købe en masse. Men jeg er faktisk lidt stolt af mig selv… jeg fik nemlig købt en hunde kravlegård til mine misse børn og en kæde og ørestikker til mit kommende bryllup her den anden dag og jeg fortrød sammenlagt kun i 2 sec.
Udover at jeg er dårlig til købe ting er jeg begyndt at smide mange ting ud her hjemme, så inden for kort tid ender jeg sikkert med at bo meget enkelt… Men jeg tror jeg sætter Patrick foran computeren i aften og så skal han shoppe til misserne…

[quote=line_refsgaard;344040]Jeg har lige siddet i to timer og klikket rundt på zooplus… Jeg har bestemt mig for at jeg meget gerne vil havde nogle forskellige ting, men jeg får bare altid tømt og fyldt kurven 5 gange…

Jeg har ikke noget imod at gå på shoppetur, men hver gang tænker jeg “hvad skal jeg dog bruge det skrammel til”
Patrick driller mig ofte, fordi jeg kan bruge en dag i gågaden uden at købe noget… (endda selvom det er hans dankort jeg går rundt med)
Patrick overlader ofte gerne hans dankort til mig, for han kan ikke gå ned i gågaden uden at købe en masse. Men jeg er faktisk lidt stolt af mig selv… jeg fik nemlig købt en hunde kravlegård til mine misse børn og en kæde og ørestikker til mit kommende bryllup her den anden dag og jeg fortrød sammenlagt kun i 2 sec.
Udover at jeg er dårlig til købe ting er jeg begyndt at smide mange ting ud her hjemme, så inden for kort tid ender jeg sikkert med at bo meget enkelt… Men jeg tror jeg sætter Patrick foran computeren i aften og så skal han shoppe til misserne…[/quote]

Tror jeg er en god idé… :tihi: Jeg er altså også god til at smide en masse ting i kurve på diverse net-sider, men ender altid med at droppe det igen og aldrig få trykket køb. :slight_smile:

løsningen er WISHLISTS :slight_smile: hvis man ikke har viljen til at trykke køb, så er det vigtigt at lave en ønskeliste for så kan man trykke KØB i samme øjeblik viljen dukker op OG man skal ikke lede længe for at finde de ting man gerne ville have :slight_smile:

-LOL-LOL Det er da sådan, man gør…
Tak Gitze…

Ja, jeg ender altid med at samle en masse, og så bare gå væk fra siden. (Så er ønskelisten også gemt…)