EFTERLYSNING! Kat savnes i KBH

Sort huskat af hunkøn bortløbet fra Nørrebro/Østerbro den 14. november.
Katten er 7 år, men lille i størrelsen og kan godt forveksles med en stor killing.

Hun er umiddelbart helt sort, men har en lille smule hvidt på maven skjult mellem bagbenene. Hun har et hak i det ene øre efter slåskamp og siger oftest en mærkelig kvækkende lyd frem for almindeligt miav.

Katten er øremærket, men mærket kan være svært at se. Hun er vant til at færdes ude, men har aldrig været væk mere end to døgn og ALDRIG i koldt og blæsende vejr.
Hun er helt tam, men kan muligvis være reserveret og/eller afvisende overfor fremmede.
Hun reagerer på fløjt (på samme måde som mange vil tilkalde en hund).

Hvis du tror du måske har set Lillemis - død eller levende - så giv lyd straks!

Kan slet ikke forstå at hun er væk. Er helt knust og ensom og savner hende frygteligt. Håber sådan hun har fundet et rart varmt sted med lidt mad. Alt andet er ubærligt at tænke på. Bare hun snart kommer hjem…

PS. Har efterlyst hende alle steder jeg kunne komme i tanke om, har også været ude med opslag og selvfølgelig ledt og ledt…

Har du et billede af hende?:slight_smile:

Håber hun snart er hjemme igen :kryds:

Nørrebro og Østerbro er to temmelig store bydele… Kunne du evt være en smule mere præcis med stedangivelsen?

Og hvad er evt kattens øremærke nr? Så man kan vide at det er hende hvis hun bliver fundet?

Det er vist klassisk, at katten gemmer sig i budskads eller lignende tæt på hjemmet, men er for skræmt til at komme, når der kaldes.
Gå ALT igennem med lys og lygte, udlov en lille dusør til kvarterets børn, og sæt opslag med efterlysning og foto op overalt!

Min frække lille Gisse har været på helt uventet springtur her i sommer, og en nabo, som jeg ellers ikke har et særlig godt forhold til, kimede og bankede min hoveddør ned, fordi min lille fræksak havde gemt sig under hendes barnevogn!
Var jeg lige taknemmelig!

Så kontakt naboerne, og sæt opslag med foto op overalt, jeg kender flere, hvor det har givet resultat :ok:

:kryds::kryds:

Jeg håber, at mis bliver fundet…

:hjerte:

:kryds: Krydser fingre for at din lille misser bliver fundet igen :kryds:

:kryds: :kryds:

:kryds::kryds::kryds:

Håber der snart er godt nyt til ejeren.

Her krydser vi både fingre og poter på at missetatten snart må komme hjem til sin ejer :kryds::kryds::kryds:

Hurra!
Det kan med stor glæde meddeles at Lillemissen er fundet. Hun var blevet låst inde på et tørreloft i naboejendommen, men blev fundet i god behold natten til idag :slight_smile:

Puha, sikke et mareridt. Hvor er det skønt at det er overstået!

Tusind tak for jeres medfølende posts undervejs :slight_smile:

:flag::flag::flag::flag::flag::flag:

Dejligt at læse at hun er hjemme igen :thumbup:

sikke en god opdatering.
skønt hun er vel hjemme igen :slight_smile:

Tak!!! for en herlig opdatering :thumbup:

Skønt hun er hjemme igen

:hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop:

det var da dagens bedste nyhed… tak fordi du huskede at opdatere os…

:tak: