Min huskat er forsvundet for 1½ døgn siden. Normalt forlader hun ikke vores indhegnede have, men nu er hun væk og jeg har kaldt og ledt i sammenlagt nok 5 timer i dag i hele nærområdet. Nu ved jeg simpelthen ikke, hvad jeg ellers kan gøre. Har sørget for, at hun nemt kan komme ind i haven og ind ad kattelemmen.
Hun er øretatoveret og registreret, GOL097.
Har været ved at kreere opslag til ophængning og uddeling i lokalområdet.
Håbar bare, at hun dukker op meget snart, er dødbekymret.
Hun er forsvundet fra Heravej i Gug, Aalborg SØ.
Jeg kan ikke rigtig får sat et billede ind af hende, men her er et link til et billede:
Hun er sort spottet, klassisk slank huskat med et frisk operationssår med sting på maven (steriliseret den 30.10.2012).
Hun er formentlig lidt sky over for fremmede - det plejer hun at være her - men kærlig når hun er tryg.
Hun ligner sig selv fra billedet, blot i en lidt mere moden udgave. Hun er 2 år gammel.
Her til morgen har vi været ude med sedler til postkasser i områder med billede og kontaktoplysninger. Samtidig har vi opfordret folk til at kigge i deres skure og lignende om hun skulle være blevet lukket inde.
Desværre er jeg nødt til at være på arbejde, så gemalen har tjansen med eftersøgning.
Jeg håber at hun dukker op
Min første kat, gik ude, hun var også nogle gange væk et døgns tid, hvor jeg kaldte og kaldte, hun dukkede dog heldigvis altid op igen. Det håber jeg også er tilfældet for din pige
Tak igen til jer alle. Desværre er husmissen stadig ikke vendt hjem, og vi er godt nervøse for hende. Håber bare, at hun har fundet et godt lunt sted og er okay. Tror snart, at der er delt sedler ud i hele kvarteret og folk man møder er rigtig søde til at spørge om vi har fundet hende og kigge i deres skure og haver efter hende.
Winnie: Tak, jeg har også knebet en lille tåre et par gange
Havde helt glemt denne tråd om min huskat, der løb bort lige efter sterilisationen.
Heldigvis fik historien en lykkelig udgang. Husmissen blev fundet efter 14 dage i god behold ca. 250 meter fra hjemmet. Nogle søde mennesker undersøgte hendes øretatovering og vi blev ringet op. Hun er nu blevet en magelig tyksak, der rigtig nyder livet og hun er ikke stukket af siden. Tror hun var glad for at komme hjem igen.