Jeg har lovet min veninde at efterlyse hendes kat her:
HJÆLP! Min dejlige hun kat Klokkeblomst er forsvundet. Hun er en Russian Blue kat, sølv farvet med helt grønne øjne. Hun er meget kælen og tillidsfuld, så jeg frygter om hun er lukket inde et sted. Hun går med et lille gråt loppehalsbånd. Alle oplysninger modtages med tak- og dusør, (hun er stereliseret og chip mærket). Tlf.: 87 67 70 01 eller 25 32 15 01. Håber sådan at finde hende.
Ja det har du da ret i. Katten er sidst set søndag d. 9. august om eftermiddagen i Knudby, som ligger ved Viborg. Hun har en gang før præsteret at hoppe ind i en fremmed bil, så hvis hun har lavet det stunt igen, er det ikke godt at vide hvor hun er endt
[QUOTE=solveig;1254705]Jeg har lovet min veninde at efterlyse hendes kat her:
HJÆLP! Min dejlige hun kat Klokkeblomst er forsvundet. Hun er en Russian Blue kat, sølv farvet med helt grønne øjne. Hun er meget kælen og tillidsfuld, så jeg frygter om hun er lukket inde et sted. Hun går med et lille gråt loppehalsbånd. Alle oplysninger modtages med tak- og dusør, (hun er stereliseret og chip mærket). Tlf.: 87 67 70 01 eller 25 32 15 01. Håber sådan at finde hende. [/QUOTE]