Efterlysning ! Silke er hjemme igen

Nu er den desværre glat med Silke igen.

Hun har ikke været hjemme siden lørdag d. 31 maj. Vi har hængt efterlysnings plakater op i de lokale butikker og jeg har lige lavet en efterlysning på Det danske katteregister og Dyrenesbeskyttelse.

Hun har desværre forandret sig meget siden hun blev sterialiseret i januar.
Hun vil ikke længere være sammen med vores andre katte, hun kan ligge herinde hele dagen, hvis vi har lukket de andre ude i løbegården, men i det øjeblik vi lukker dem ind, forsvinder hun straks ud.

Jeg tror måske, hun har fundet et nyt sted at holde til, og jeg ønsler bare at de vil fortælle os det, så vi kan få vished om hende og være sikker på at de nu også køber noget ordentlig foder til hende.

Det er til stor sorg for os, da hun betyder utrolig meget for os alle, og især vores 15årige søn.

åhh Jeanette

jeg vil krydse poter for at Silke hurtigt dukker op -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Tak, vi håber også snart hun kommer hjem, men som dagene går svinder håbet.

Åhhh Jeanette
Det gør mig virkelig ondt… jeg håber hun snart kommer tilbage det lille pjok.
Trøstekram!

Tak Annette. -HUG

ÅÅHH jeanette, hvor jeg føler med jer…uvisheden er den værste. Jge håber snart i finder hende -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser
-kramer

Jeg håber hun snart kommer tilbage igen -gruppekram

Puha Jeanette jeg holder skarpt udkig efter hende,jeg håber virkelig du får vished,uvisheden er det værste -kramer Laila

Tak allesammen.

Ja uvisheden er faktisk det værste, men vi håber stadig.

Åhhhh hvor træls, håber Silke snart dukker op i god behold.

Silke kom hjem i morges kl 7.10

Hun er meget sulten og har desværre rigtig mange knuder i pelsen. Hun har tabt sig 700g de 14 dage hun har være væk.

Men vi er bare så glade.

-bananer -bananer -bananer -bananer

Ejj hvor er det bare godt at høre. [bigloony]

Velkommen hjem Silke.

Åh hvor er det godt at høre, at hun er kommet hjem igen [bigloony]

Håber at I snart får hende ovenpå igen -fløde1

Åhhh Jeanette, hvor er jeg altså glad på jeres vegne. Jeg ved, hvor ulykkelig du har været over at Silke har været væk. Jeg håber, hun hurtigt vil komme ovenpå igen. Sig til hvis jeg skal komme og hjælpe dig med hendes pels.

Og hvad er det jeg ser - SMILIES … He he … virkede det jeg skrev til dig?

Åhhh, hvor er det dejligt for jer og for Silke -hop -hop -kattedans

Tak allesammen

Vi er utrolig glad for at have hende hjemme igen.
Hendes pels ordner jeg lidt af gangen, for hun hader virkelig pelsplejen. Jeg overvejer at trimme hende på maven, når jeg har fået bugt med alle knuderne.

Ja, det virker, tak for tippet.

Hvor er det dejligt at høre,sikke en lettelse -bananer -bravo -dans -dans -dans -dans -HUG -hop -hop -hop -bear

Hvor er det skønt at høre, og pelsplejen kommer da bare hen af vejen. [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]
Hovedsagen er at hun er hjemme igen. -bananer -bananer

Åhh Jeanette

Det glæder mig SÅ meget på jeres vegne!!!

Velkommen hjem lille Silke!!!

Mange kram